دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Cafeland World Kitchen v1.7.5 برای اندروید و iOS + مود

Cafeland World Kitchen بازی بسیار سرگرم کننده برای طرفداران آشپزی می باشد که در محیطی بسیار زیبا و جذاب به شما این اجازه را می دهد تا کافه خیالی خود را با هر طراحی داخلی دلخواهی ساخته و از مشتریان خود که از سراسر جهان برای نوشیدن نوشیدنی های فوق العاده به کافه شما مراجعه کرده اند پذیرایی کنید. در Cafeland World Kitchen می توانید آشپزخانه مدرن و کافه 5 ستاره خود را طراحی کنید تا سرآشپز برتر جهان شوید. برای جذب همیشگی مشتری های خود از سراسر جهان باید بر طراحی زیبای داخل کافه، تلاش کنید. در این بازی انواع تجهیزات آشپزخانه، انواع ظروف سرو غذا و انواع مواد اولیه برای تهیه انواع غذاها و نوشیدنی ها در دسترس شما قرار گرفته می شود که شما باید از این موارد و تجهیزات هوشیارانه و براساس آموخته های قبلی خود برای سرو استفاده کنید. اگر شما از علاقمندان به آشپزی هستید Cafeland world kitchen پیشنهاد ما به شما برای کسب تجربه و هیجان تکرار نشدنی در دنیای رنگارنگ و خوشمزه آشپزی می باشد.

سایر مشخصات : شما در این بازی پس از طراحی و راه اندازی کافه رستوران خود باید سعی کنید تا مشتری های خود را از دست ندهید. با شروع به کار رستوران چالش هایی برای تخمین توانایی شما در زمینه آشپزی در نظر گرفته می شود که با رقابت و پیروزی در این چالش ها می توانید تجهیزات خود را ارتقا دهید. به طور مثال می توانید ماشین های ارسال رایگان برای رساندن غذا به مشتری های خود در مناطق مختلف بخرید. همچنین در مراحل بالاتر این قابلیت را خواهید داشت تا با احداث چندین آشپزخانه در رستوران خود به صورت همزمان چندین نوع غذا، انواع کیک و شیرینی، انواع نوشیدنی ها را تهیه و ارائه کنید و باکسب درآمد بیشتر مکان کافه خود را بزرگ تر کرده و سرآشپز بزرگ بازی شوید.

دانلود بازی Cafeland World Kitchen

ویژگی های بازی Cafeland world kitchen :

– طراحی گرافیکی بسیار زیبا و جذاب

– قابلیت طراحی فانتزی فضای داخل کافه و رستوران

– قابلیت آماده سازی غذاهای دلخواه برای افزایش درآمد

– برگزاری جشن های VIP برای مشتری های خود

 – قابلیت به اشتراک گذاری تجربه های آشپزی خود با دوستان و کسب تجربه های بیشتر در این زمینه در جلسات خصوصی با دوستانی از سراسر جهان

 – توسعه مکان کافه و استخدام خدمه بیشتر برای سرعت بخشیدن به کار

Cafeland World Kitchen

به روز رسانی :

96/11/06 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *