دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Call of Sniper WW2 Final Battleground v1.5.4 برای اندروید + مود

Call of Sniper WW2 Final Battleground یک بازی اکشن و بسیار جذاب برای علاقه مندان به بازی های تفنگی! در ارتش آمریکا به عنوان یک تک تیرانداز ماموریت مقابله با ارتش بی رحم نازی ها را بر عهده دارید. نقش اصلی شما به عنوان یک تک تیرانداز محافظت از نیروهای خودی در برابر نیروهای ارتش نازی هاست. این بازی در محیط های مختلفی صورت میگیرد. جنگل، محیط های برفی، مناطق بیابانی ولی نکته مهم برای هر تک تیراندزی حفظ استتار در هر شرایطی است. شما به عنوان یک تک تیرانداز میتوانید از سلاح های دیگری نیز استفاده کنید حتی برای نابودی دشمنان میتوانید از نارنجک هم استفاده کنید. ولی وظیفه خود را فراموش نکنید و با سلاح مرگبار خود راه نفوذ را بر نازی ها ببندید و میدان نبرد را به جهنمی سوزان برای آن ها تبدیل کنید.

سایر توضیحات : این بازی اکشن و فوق العاده از دید اول شخص دنبال می شود و هیجان بی نظیری را به شما علاقه مندان بازی های تفنگی القا میکند. صداگذاری مهیج در کنار گرفیک بسیار عالی این بازی سبب شده تا شما به وجد بیایید. بازی Call of Sniper WW2 Final Battleground مطمئنا شما را میخ کوب کرده و از بازی با آن لذت خواهید برد. این بازی مهیج توسط استودیو بازی سازی Blockot Studios برای علاقه مندان به بازی های اکشن و تفنگی طراحی و ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندوریدی به صورت رایگان منتشر شده است. شما هم میتوانید بازی جذاب و مهیج Call of Sniper WW2 Final Battleground را از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و ساعت ها از بازی کردن با این بازی فوق العاده لذت ببرید.

Call.of.Sniper.WW2.Final.Battleground.center

ویژگی های بازی Call of Sniper WW2 Final Battleground :

 – صداگذاری با کیفیت عالی که حس متفاوتی به شما القا میکند

 – گرافیک بسیار عالی با جزئیات دقیق

 – نقشه های نظامی متنوع

 – انواع اسلحه ها و مهمات نظامی

Call of Sniper WW2 Final Battleground

به روز رسانی :

1396/11/26 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *