دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Captive – PC

بازی Captive یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های ماجرایی است. این بازی داستان زن را که بلافاصله در یک سلول ناشناخته بیدار می شود، بدون هیچ خاطره ای در مورد خودش، بیان می کند. او بدون توجه به حوادثی که او را به آن رسانده و با شرایطی که تنها در یک لحظه از خود میپرسد، باید از این مکان مضحک به وسیله سریعترین راه خارج شود در حالی که با خطراتی که در مسیر اوست، برخورد میکند. برای زنده ماندن شما باید در ذهن خود به سرعت مسائل را حل  تا بتوانید از آنجا خارج شوید همچنین باید جلوی خونریزی بدنتان را نیز که بر اثر جراحت به وجود آمده بگیری.

سایر مشخصات بازی: این بازی یک بازی بسیار زیبا است که توسط شرکت بازی سازی معتبر Dead Inside Studio در آوریل سال 2018 ساخته و انتشار گردید. گیم پلی این بازی شما را یاد کنسول های نسل اول و دوم می اندازد که همین امر باعث جذابیت بازی می شود. این بازی در عین این که محیطی ساده و پیکسلی دارد موزیکی بسیار زیبا و درخور خود بازی داشته که این امر باعث می شود مخاطب را ساعت ها سرگرم نماید. اگر به این سبک از بازی ها علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه این بازی زیبا و جذاب را از دست ندهید.

Captive.center

مشخصات بازی Captive:

نام بازی :  Captive

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Dead Inside Studio

منتشر کننده : Dead Inside Studio

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Captive

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *