دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Cascade v1.9.4 برای اندروید و iOS + مود

Cascade وقت آن رسیده است که قطعات را بچرخانید و کنارهم قرار دهید تا پیروز بازی پازلی جدید شوید. بنابراین به Jasper بپیوندید و در ماجراجویی او که در میان بیش از 30 جزیره برای کامل کردن 450 مرحله رنگی می باشد او را یاری کنید. چرخ را برای چرخش سنگ های گران بها بچرخانید و آنها را کنار یکدیگر مرتب کنید و مشاهده کنید که چگونه سنگ های 3 تایی و بیشتر از آن مانند آبشار سرازیر می شوند. هر اندازه مرتب کردن شما بزرگتر باشد امتیاز بیشتری دریافت می کنید. تجربه یک بازی اعتیادآور را داشته باشید و با چرخاندن جواهرات و سنگ ها، آنها را در ردیف های سه تایی یا بیشتر قرار دهید تا تمام صفحه خالی شود.

سایر مشخصات : از دیگر ویژگی های این بازی چالش های روزانه آن می باشد که همه روزه به شما ارائه می شود. معماهای خزانه های سنگ های گران بها را حل کنید تا آنها را به دست آورید و حتی گاهی پاداش بگیرید و لذت ببرید! به علاوه شما قادر خواهید بود با کمک این بازی ذهن و مغز خود را به چالش بکشید و اندکی آن را ورزیده تر و آماده تر کنید، زیرا بازی Cascade سراسر معما و چالش می باشد که برای شما در نظر گرفته شده است. این بازی که با دیگر بازی های به این سبک تفاوت های چشم گیری دارد محصولی از استودیوی Big Fish Games می باشد که به طور کاملا رایگان ارائه شده و اکنون در اختیار شماست.

دانلود بازی Cascade

ویژگی های بازی Cascade :

– دارای بیش از 400 مرحله جذاب و چالش برانگیز

– کمکی های بازی را به دست آورید تا به وسیله آنها امتیاز بیشتری کسب کنید.

– با دیگر دوستان خود در سراسر دنیا رقابت کنید و یا با آنها تیم تشکیل دهید!

– افزایش توانایی های فکری شما

– گیم پلی اعتیاد آور و دوست داشتنی

– قابلیت همگام سازی با دستگاه های دیگر به منظور ذخیره بازی و ادامه آن در محل و دستگاه دیگری!

Cascade

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *