دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Chess – Play & Learn v3.6.1 برای اندروید و iOS

شطرنج یکی از سرگرمی های بسیارخوب و مفرح انسان هاست که قدمتی بسیار طولانی دارد. اما در طی چند سال گذشته با شیوع تکنولوژی به زندگی افراد و نیز ایجاد سرگرمی های مجازی و با استفاده از تلفن همراه، زمان کمتری برای بازی های نظیر شطرنج باقی می ماند چرا زمان افراد برای دورهم بودن و بازی کردن بسیار محدود است. از این رو موسسه بسیار معروف Chess.com که مدیریت سایت Chess.com نیز به عهده ی این مجموعه است تصمیم به تولید بازی شطرنج به طور اختصاصی برای پلاتفرم های موبایل نظیر اندروید و iOS گرفت. بازی Chess – Play & Learn نیز ماحصل کار آنها است. هدف این بازی همانطور که از اسم آن پیداست، بازی به همراه یادگیری است و همین مسئله باعث شده است که توجه بسیاری از مردم به این بازی جلب شود. این بازی با دانلود بیش از 10 میلیون در پلی استور از جمله نرم افزارها و شطرنج های بسیار معروف است که امکانات متعددی نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

سایر توضیحات: میزان استقبال از این بازی خود به نوبه ی خود نمایانگر کیفیت این بازی است به طوریکه بیش از 10 میلیون نفر در سراسر جهان از این بازی استفاده می کنند. این نرم افزار حاوی خودآموزهای متنوعی است که به شما برای بهبود کیفیت بازییتان کمک خواهد کرد از طرفی بسیاری از ما تمایل به یادگیری از طریق فیلم داریم و دوست داریم به جای خواندن مقاله های طولانی، با استفاده از فیلم یک مطلب خاص را یاد بگیریم. جالب اینجاست که این نرم افزار حاوی فیلم های آموزشی از استادان بزرگ بازی شطرنج است که به طور تصویری به بهبود کیفیت بازی شما کمک می کنند.

دانلود chess play and learn جدید

ویژگی های اصلی بازی:

قابلیت بازی با دوستان و آشنایان همراه با قابلیت بازی به صورت آنلاین و حریفان مختلف از سراسر جهان

بیش از 50000 بازی مختلف همرا با قابلیت تنظیم سطح برای بهبود روند یادگیری

آموزش های بسیار زیاد ویدئویی و تصویری از استاد تمام های بازی

آموزش ها و نکات درون برنامه ای

قابلیت بازی با حریف مجازی

قابلیت آنالیز بازی برای یافتن نقاط ضعف و قوت

و …

Chess – Play & Learn

به روز رسانی :

1396/06/31 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *