دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی City Island 3 Building Sim v2.1.0 برای اندروید و iOS + مود

City Island 3 Building Sim اگر شما هم از علاقه مندان به زندگی در شهرهای های زیبا هستید، بازی City Island 3 Building Sim را برای عملی کردن رویاهای شما پیشنهاد می کنیم. City Island 3 Building Sim از پرطرفدارترین بازی های شهرسازی است که، توسط شرکت Sparkling Society ایجاد شده است و بیش از 15 میلیون دانلود در سراسر جهان داشته است. ساخت و ساز سرزمین رویایی خود را در محیطی بسیار نزدیک به واقعیت شروع کنید. هرآنچه از ساخت و ساز یک خانه و مکان در سر دارید را در بازی بسیار زیبا و پرچالش Island 3 Building sim city تجربه کنید. شما در این بازی می توانید از تمام تجهیزات و نقشه های موجود استفاده کرده و به احداث شهر خیالی خود بپردازید و به رویای خود دست پیدا کنید.

سایر مشخصات : در این بازی شما خواهید توانست خلاقیت خود را در زمینه شهرسازی عملی کنید. بازی از زمینی خالی از هر خانه و انسان شروع می شود. شما ابتدا باید مکان هر خانه مسکونی یا سازمانی را شناسایی کرده و به ترتیب هر کدام را با سلیقه و خلاقیت خود بسازید و شهر خود را احداث کنید. مکان هایی را بسازید که محل کار اشخاص سرزمینتان باشد تا به کسب و کار و درآمد در این مکان ها بپردازند و با درآمد حاصل به تجهیز کردن بیشتر شهر خود بپردازید. افرادی که در شهر شما هستند، بازخوردی در مورد چگونگی عملکرد شما ارائه می دهند! علاوه بر این، شما می توانید شهر خود را با قرار دادن مسیرهای پیاده روی، رودخانه ها، راه آهن با قطار، پارک ها و صدها چیز سرگرم کننده و زیبای طراحی شده تزئین کنید.

دانلود بازی City Island 3 Building Sim

ویژگی های بازی City Island 3 Building Sim :

– طراحی گرافیکی بسیار زیبا و نزدیک به واقعیت

– بازی در مکان های مختلف با ویژگی های منحصر به فرد

– دسترسی به تجهیزات پیشرفته ساخت و ساز

– دسترسی به گزینه های ساخت مکان های تجاری و سازمان ها و…

City Island 3 Building Sim

به روز رسانی :

1396/12/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *