دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Clash of Egyptian Archers برای آیفون و اندروید

بازی Clash of Egyptian Archers بازی جنگ کمانداران مصری در سبک اکشن و استراتژی می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است . خود را آماده کنید که باید در مصر باستان قدیم به مبارزه با دشمنان بپردازید و با استفاده از مهارت بالای خود آن ها را یکی پس از دیگری شکست دهید . سلاح های مختلفی در بازی Clash of Egyptian Archers برای شما فراهم شده است و همچنین می توانید از قسمت فروشگاه بازی سلاح های جدیدتری را خریداری نمایید . مکان های متروک در مصر باستان باعث شده است که این بازی از جذابیت بالایی برخوردار شود ، ماموریت های هیجان انگیز و مختلفی را باید در بازی Clash of Egyptian Archers تجربه کنید . در این بازی باید از امپراطوری خود در برابر دشمنان محافظت نمایید و نگذارید آن را از شما بگیرند .

 

ویژگی های بازی Clash of Egyptian Archers :

– بازی در سبک اکشن و استراتژی و تیر اندازی

– دارای مکان های متروک

– دارای سلاح های مختلف

ماموریت های جالب

دشمنان قوی

– دارای دوربن برای مشاهده ی اطراف دور

جلوه های صوتی واقعی

ساده و صاف با هدف کنترل که مانند میدان جنگ تیراندازی با کمان واقعی احساس می کنید

واقعی جهان باستان مصر

انواع انیمیشن بسیار دقیق در فیزیک واقعی

– قابلیت خریداری سلاح های مورد نظر از فروشگاه

 

Clash of Egyptian archers – help the successor to the throne of the ancient Egypt defend the throne from the army of the usurper. Shoot from the bow at the enemies and use other weapons. Become a master of archery in this game for Android. To penetrate the enemy base in the city, located in the hot desert. Hide behind cover to enemies you have not found early

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *