دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Clash of Queens v2.2.4 برای اندروید و iOS

Clash of Queens بازی Clash of Queens یک بازی در سبک بازی های استرتژیک آنلاین است که در آن همانند سایر بازی های استراتژیک مشابه باید قلمرو امپراطوری خود را هر چه می توانید قوی کنید تا از گزند دشمنان در امان باشید. اما در این بازی ملکه ها همه کاره هستند و قدرت در دست آن هاست. شما هم باید با گسترش قلمرو خود برای سایر حریفان قدرت نمایی کنید و اجازه ندهید که حتی به فکر حمله به شما بیافتند. با سایر بازیکنان متحد شده و از حمایت دیگر بازیکنان هم بهره مند شوید. در دنیایی که دیگر پادشان زنده نیستند، ملکه بودن یا با ملکه ازدواج کردن فرقی ندارد، قدرت را به دست بگیرید و با استراتژیک و تاکتیک های جنگی خود همه دشمنان را اسیر کنید. قصر فرماندهی خود را به بهترین شکل ممکن مجهز کنید و از سربازان و لشکریان نیرومند خود برای دفاع از آن استفاده کنید.

سایر توضیحات : بازی Clash of Queens با گرافیک بسیار جذاب و مهیجش مطئمنا یک بازی بسیار سرگرم کننده برای شما خواهد بود و تجربه متفاوتی از یک بازی استراتژیک را به شما می دهد. رمز پیروزی در این بازی بسیار مهیج اتحاد با سایر بازیکنان است! از این نکته غافل نشوید. لشکریان خود را افزایش داده و با قدرت به دشمنان بتازید! بازی Clash of Queens توسط استودیو بازی سازی Elex Wireless برای علاقه مندان به بازی های استراتژیک طراحی و ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی به صورت رایگان در اختیار کاربران گوشی و تبلت های اندرویدی قرار گرفته است. هم اکنون بازی Clash of Queens با لینک مستقیم در سایت دانلود فارسی قابل دانلود است.

Clash.of.Queens.center

ویژگی های بازی Clash of Queens :

 – گرافیک بسیار جذاب و مهیج

 – صداگذاری با کیفیت عالی که هیجان بازی را دو چندان میکند

 – امکان متحد شدن با دیگر بازیکنان سراسر دنیا

 – وجود مناظر بسیار زیبا درون بازی

Clash of Queens

به روز رسانی :

1396/12/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *