دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Combat Mission Battle for Normandy برای کامپیوتر

Combat Mission Battle for Normandy یک بازی کامپیوتری است از سری Combat Mission  این بازی یک شبیه سازی مبارزات نیرو های پیاده نظام است که در دوران جنگ جهانی دوم قرار دارد ، این بازی در واقع روایت جنگ Normandy را بازگو می کند، این بازی نیرو های آلمانی و آمریکایی آن زمان را شبیه سازی کرده است اگرچه اضافه های این بازی ملیت های جدیدی نیز اضافه می کند ،در بخش تک نفره ی این بازی نیرو های زمینی ، وسایل نقلیه و نیروی هوایی آمریکا  در مقابل نیرو های مهاجم آلمانی قرار می گیرند این رویداد در بازه ی 6 ژوئن 1944 تا 1 سپتامبر 1944 اتفاق می افتد ،سلاح ها، وسایل نقلیه و جوخه های سربازان شباهت بسیار زیادی با واقعیت دارند ، این ویژگی مشترک تمام عناوین فرانچایز Combat Mission می باشد .

ســایــر تــوضــیــحــات : یک بازی استراتژیک در بازه ی زمانی جنگ جهانی دوم که هم دارای مد نوبتی است و هم مد استراتژیک آنی  ، Battle for Normandy دارای بخش شبکه ی دو نفره می باشد در حالی که یک بخش تک نفره ی داستانی برای بازی در نظر گرفته شده است ، جدا از آن می توانید به صورت جدا از campaign به مبارزه بپردازید (چیزی شبیه به Skirmish ) ، این بازی یک Editor برای شما در نظر گرفته تا هرچقدر دوست دارید بازی کنید ، این نسخه دارای مد های Allied vs. Axis, Allied vs. Allied و Axis vs. Axis play  می باشد .Editor این نسخه به شما اجازه می دهد مبارزات و نقشه های مخصوص خود را بسازید حتی می توانید بخش داستانی مخصوص خود را ایجاد کنید ، شما قابلیت ویرایش مپ ها و مبارزات موجود را هم خواهید داشت ،Battle for Normandy موتور مخصوص به خود را دارد که “CMX2” نام دارد در سال 2012 بعد از آپگرید بازی به نسخه ی 1.11 نسخه ی دوم این بازی منتشر شد ، این نسخه محیط گرافیکی را بهبود بخشید و هوش مصنوعی دشمنان را افزایش داد ، نسخه ی سوم این بازی نیز بهبود ها و بهینه سازی های جدیدی  اضافه کرد .Battle for Normandy می تواند با وجود قدیمی بودن تجربه ای لذت بخش را برای شما بوجود بیاورد و مدت هایی طولانی شما را سرگرم کند .

*قبل از دانلود حتما سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه فرمایید*

Combat.Mission.Battle.for.Normandy.www.download.ir.screen0

مشخصات بازی Combat Mission Battle for Normandy:

سبک بازی :استراتژیک ، نوبتی ، استراتژیک آنی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2011

شرکت سازنده : Battlefront.com

منتشر کننده : Battlefront.com

سایت اصلی بازی : battlefront

  • 4 replies
    1. mjjdnsn says:

      ببخشید ممکنه بازی Combat Mission: Final Blitzkrieg یا Combat Mission: Red Thunder رو اظافه کنین به سایت با تشکر

      پاسخ دادن
      • navid says:

        با سلام
        ممنون از همراهی شما
        بررسی میشه در صورت امکان به زودی اضافه می شود.

        پاسخ دادن
    2. mjjdnsn says:

      ببخشید لینک ها ارور 404 میده و اگه ممکنه نسخه ای مثل gog رو اظافه کنین با تشکر

      پاسخ دادن
      • navid says:

        با سلام
        مجدد تست نمائید مشکل برطرف شده
        برای نسخه جدید هم بررسی میشه و اضافه می شود.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *