دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Combat Tested – PC

در بازی Combat Tested انتظار تقریبا تمام شده است. در مبارزه با تست شما کاملا می توانید این رویا و بیشتر را درک کنید. در این بازی شما کنترل کامل خود را بر طیف وسیعی از توانایی های ویژه ای طراحی کرده اید که به شما احساس بدی می کند. شما تله کنترلی دارید که به شما اجازه می دهد تا اشیاء و دشمنان را بردارید و پرتاب کنید. Stasis وجود دارد، قدرتی که به شما اجازه می دهد که اجسام را در فضای باز هواپیما برای مدت کوتاهی مسدود کنید. شما می توانید برای حرکات سریع آزادانه حرکت کنید. سپس 3 توانایی فوق العاده وجود دارد، این فقط زمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد که مرحله تزریق شما در 1 یا بالاتر باشد. برای افزایش مرحله تزریق یا IF. مرحله ای کوتاه که شما وظیفه تخلیه I.F. را که در سراسر آزمایشگاه یافت می شود بر عهده دارید.

سایر مشخصات بازی: اگر قدرت فوق العاده ای را دوست دارید، احتمالا به شمشیر نیز احتیاج دارید. بنابراین شما هم همین دو را دریافت خواهید کرد. هرچند شمشیرهای معمولی نیستند، آنها با * چیزی * تزریق شده اند و در نتیجه می توانند از طریق هر چیزی برتری داشته باشند. این شمشیرها به وجود شما بستگی دارند، به شما اجازه می دهد تا به صورت خود تحقق یابید و آنها را از بین ببرید. این بدان معنی است که شما می توانید آنها را در یک دشمن پرتاب کنید تا آنها را به نصف از دور دور کنید و سپس آنها را در دستان خود تحقق دهید.

Combat.Tested.center

مشخصات بازی Combat Tested:

نام بازی :  Combat Tested

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Buckethead Entertainment

منتشر کننده : Buckethead Entertainment

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Combat Tested

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *