دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Crashing Season v0.2.2.0 برای اندروید و iOS

Crashing Season یکی از بازی های ماجرایی و برنده جایزه است که با سبک اکشن و runner شما را به دنیای سه بعدی و زیبایی میبرد که باید در ماموریت های مختلف برای زنده ماندن با موجی از دشمنان مبارزه کرده و کارفرمایان بزرگ و سرسخت را از پای در آورید تا به اهداف گذاشته شده برسید . شرکت های شیطانی مگا با نام New Genetic Solutions یا NGS در پی آن هستند تا برای سلطه کامل بر جهان تمام حیوانات را به کنترل خود در آورند . حیوانات بسیار خشمگین هستند !  حال زمان آن رسیده است تا انتقام بزرگ خود را بگیرند . با از پای درآوردن دشمنان مختلف در بازی پیشرفت کرده و سکه ها و الماس های سرراه خود را نیز جمع آوری کنید . حال فصل شکار آغاز شده است . شما هم با نصب این بازی جذاب از گرافیک سه بعدی و داستان جذاب بازی لذت ببرید . این بازی کاملا رایگان عرضه می شود هر چند عناصری در بازی وجود دارد که می توانید با پول واقعی به خرید آن ها بپردازید . در هر صورت برای کمک به حیوانات آماده باشید و در تلاش باشید تا آزادی خود را دوباره به دست آورند .

دانلود بازی Crashing Season برای اندروید و iOS

ویژگی های بازی Crashing Season :

– استفاده از مهارت های خود برای مبارزه با دشمنان مختلف در دنیاهای مختلف

– کنترل حیوانات مختلف و منحصر به فرد بازی مانند خرس، روباه ، گرگ ، موجودات بیگانه  و یا حتی یک اژدهای آتشین ! (17 کاراکتر سرگرم کننده )

– باز کردن و ارتقاء قدرت های فوق العاده برای از بین بردن شمار زیادی از دشمنان

– سفارشی سازی شخصیت های خود با لوازم جانبی مختلف

– رقابت در برابر بازیکنان دیگر در رتبه بندی جهانی با امتیاز بالا

– به چالش کشیدن کاربران دیگر در گیم پلی چند نفره برای پاداش اضافی

Crashing Season

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *