دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Creepy Road – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

زمانیکه همه چیز در این کره خاکی رو به نابودی می رود و همه چیز حالت دیوانه واری به خود می گیرد، یک مرد و قهرمان باید به پا خیزد تا از کسانی که دوست دارد محافظت کند و آنها را از خطر محفوظ بدارد. در بازی Creepy Road شما در نقش Flint Trucker هستید و باید در یک سفر طولانی و پر خطر همراه با مشقات فراوان با او دست و پنجه نرم کنید. این شخص قصد دارد تا محبوبه خود یعنی Angelina را از چمگ افراد نابکار نجات دهد و در این راه از هیچ چیزی دریغ نمی کند. هیچ چیز نباید شما را از این سفر باز دارد، حتی سایز دشمنانتان! هر کسی شیوه خاصی برای جنگیدن دارد و نقاط ضعف مخصوص خود را!

سایر توضیحات: بازی Creepy Road یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های اکشن و ماجرایی است که با حالتی طنزآلود درآمیخته شده است. انجام حرکات اکروباتیک در مقابله با دشمنان مختلف و رنگ آمیزی بسیار جالب بازی از نقاط قوت این بازی محسوب می شود. بازی Creepy Road توسط شرکت Groovy Milk تولید و به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

مشخصات بازی Creepy Road :

نام بازی : Creepy Road

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Groovy Milk

منتشر کننده : Groovy Milk

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Creepy Road

به روز رسانی :

1397/03/12 آپدبت v20180601 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *