دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Criminal Case v2.21.4 برای اندروید و iOS + مود

Criminal Case با ما در جستجوهای هیجان انگیز و ترسناک برای دستگیری قاتلان در سطح شهر همراه شوید. در حالی که شهر در امنیت و آرامش به سر می برد و مردم به زندگی عادی خود ادامه می دادند، پلیس شهر مردم را از ایجاد هرج و مرج با خبر کرد. گویا افرادی در شهر قصد جان مردم بی گناه را کرده اند. در این ماجراجویی بزرگ با پلیس شهر همراه شوید تا با تجربه حس هیجان بزرگ در دستگیری مجرمان و برگرداندن آرامش به شهر با تمام توان تلاش کنید. بازی جنجالی و پر هیجان Criminal case پیشنهاد ما به شما دوستداران بازی های پلیسی می باشد. عجله کنید و با پلیس همکاری کنید تا جان مردم را نجات دهید و قهرمان داستان ما شوید.

سایر مشخصات : در این بازی هیجانی با هوشیاری خود و راهنمایی هایی که پلیس بزرگ در اختیار شما قرار می دهد به دنبال دستگیری مجرمان باشید. شما در این نبرد تنها نیستید و پلیس های قدرتمند دیگری در این راه به شما کمک خواهند کرد. خوب فکر کنید و چاره ای بیاندیشید و مردم شهر را نجات دهید. با نابودی مجرمان امتیازات ارزشمندی کسب کرده و تجهیزات خود را ارتقا دهید و به دستگیری قدرتمندترانه سایر مجرمان و قاتلان شهر بپردازید. کار خود را شروع کنید. صحنه های جرم و جنایت را  خوب بررسی کرده و سرنخ های مهم را به دست آورید و مظنونین را دستگیر و مجرمان را شناسایی کنید. بنابراین به جمع صدها میلیون کاربر در دنیا بپیوندید و بازی Criminal Case را امتحان کنید!

Criminal.Case.center

ویژگی های بازی Criminal case :

– طراحی گرافیکی بسیار زیبا و هیجان انگیز در کنار جلوه های صوتی گیرا

– قابلیت به اشتراک گذاری بازی با دوستان در سراسر جهان

– دسترسی به تجهیزات جهت شناسایی سرنخ ها و قابلیت ارتقا این تجهیزات

 – بازی Criminal case کاملا رایگان است، با این حال برخی از اقلام  مورد نیاز در بازی را می توانید بخرید و اگر نمیخواهید از این ویژگی استفاده کنید، لطفا گزینه خریدهای برنامه را در تنظیمات دستگاه خود غیرفعال کنید.

Criminal Case

به روز رسانی :

1396/12/03 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *