دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Curio Society Eclipse Over Mesina CE

بازی The Curio Society Eclipse Over Mesina CE در سبک ماجراجویی , فکری می باشد که توسط استودیوهای Domini Games و Big Fish Games ساخته شده و استودیوی Big Fish Games این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . شما در این بازی در نقش یک فرشته ی نجات هستید کسی که زندگی کسانی که به کمک نیاز داردند را نجات می دهد .

خلاصه داستان : پس از انکه شما با یک سازمان مخفی و مرموزی به نام The Curio Society در ارتباط هستید بلافاصله باید توانایی های خود را ثابت کنید . ولی به زودی متوجه خواهید شد که عواملی که شما را احاطه کرده بیشتر از توانایی های شما خواهد بود . کل شهر پر از مجسمه های زنده شده است و توسط یک جادوگر باستانی که قدرت زیادی در کنترل و تخریب دارد کنترل می شوند . هیچکس نگفته که مصاحبه ی کاری شما قرار است آسان باشد ولی اگر تنها فردی که مناسب ماموریت باشد آن شما هستید . خود را برای پیوستن به انجمن Curio در بازی فکری , معمایی The Curio Society Eclipse Over Mesina CE ثابت کنید . بدون شک شما از محیط ماجراجویی بازی لذت خواهید برد .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Curio Society Eclipse Over Mesina CE

نام بازی (فارسی) : انجمن عجیب مسینا

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Domini Games and Big Fish Games

منتشر کننده : Big Fish Games

سبک بازی : ماجراجویی , فکری

حجم فایل : 1.3 گیگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Big Fish Games

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *