دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dark Souls II ارواح تاریکی 2 برای XBox360 و PS3

بازی Dark Souls II ارواح تاریکی 2 برای XBox360 و PS3 یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط From Software طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Bandai Namco Games آن را به بازار عرضه کرده است . طبق گفته کارگردان بازی یعنی Tomohiro Shibuya , مطمئن باشید پس از تجربه کردن Dark Souls 2 به این نتیجه خواهید رسید که این عنوان سخت‌ ترین اکشن نقش آفرینی ساخته شده‌ است که تا به امروز آن را تجربه کرده اید. اولین نمره ای که برای این بازی در فضای مجازی منتشر شد , نمره 90 از 100 بود که نوید یک بازی زیبا و خارق العاده را می دهد . داستان بازی حول شخصیت اصلی جریان دارد که دچار نفرین ارواح شده و حالا برای رهایی از آن تلاش می کند . بازی دارای حالات عاطفی و درگیرانه ای است که باعث می شود پلیر در بازی غرق شده و با داستان همراه گردد . طبق گفته کارگردان بازی , عاقبت داستان به نسخه قبلی متصل نیست اگرچه اتفاقات در یک جهان رخ می دهد .

Dark.Souls.II.1.www.Download.ir

در این نسخه تغییرات بسیاری در طراحی و گرافیک بازی به چشم می خورد . گیم پلی سخت و دشوار در یک جهان پهناور که توسط موتور بازی سازی جدیدی بهبود یافته است . نکته جالب در این بازی وجود سرورهای اختصاصی است که به پلیر این اجازه را می دهد تا بازی را به صورت آنلان تجربه کند . یکی دیگر از ویژگی های بازی , خلوت بودن محیط های متفاوت بازی است که به نوبه خود باعث ایجاد ترس و وحشت در پلیر می گردد . تمامی حرکات شخصیت اصلی بازی در حالات دفاع , حمله و چه در زمان عکس العمل نسبت به شواهد بسیار روانتر شده است . در این نسخه هوش مصنوعی بازی به شدت بهبود یافته و همین امر باعث افزایش هیجان و دلهره در بازی می شود . به طور مثال غول های مراحل مختلف بازی , منتظر نمی مانند تا شما قدرت خود را به دست آورده و سپس به مبارزه با آنها بپردازید بلکه هر لحظه در تعقیب شما هستند و ممکن است در مقابل شما ظاهر شوند . خود را برای مردن آماده کنید زیرا بازی قصد دارد پروسه ای را طی کند تا پلیر مرگش را درک کند , سختی ها را بچشد و چیزهایی که از مرگش یاد می گیرد را هرگز از یاد نبرد . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

Dark.Souls.II.4.www.Download.ir

 

بازی Dark Souls II برای PS3 قابل اجرا بر روی CFW 4.53 می باشد

 

مشخصات بازی Dark Souls II :

نام بازی : Dark Souls II

نام بازی (فارسی) : ارواح تاریکی 2

پلتفرم : XBox360 و PS3

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : From Software

منتشر کننده : Bandai Namco Games

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

 

تصاویری از محیط بازی Dark Souls II

Dark.Souls.II.2.www.Download.ir

Dark.Souls.II.3.www.Download.ir

Dark.Souls.II.5.www.Download.ir

Dark.Souls.II.6.www.Download.ir

Dark.Souls.II.7.www.Download.ir

 

تریلر بازی

Dark Souls II
[KGVID width=”640″ height=”360″]http://dl3.download.ir/Download/2014/February/Movie/Clips/Dark.Souls.II.www.Download.ir.mp4[/KGVID]
Right-click or ctrl-click this link to download

 

دانلود بازی Dark Souls II ارواح تاریکی 2 برای XBox360 و PS3 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

سایت اصلی بازی : Dark Souls II

  • 12 replies
    1. مجید مرادی says:

      سلام.میشه یه راهنمایی کنین که من آپدیت این بازی که 122 گیگه رو چه طوری باید استفاده کنم؟ یعنی بعد از اینکه من اکسترکت کردم فایلهارو فایل آپدیت رو چیکار کنم؟
      ممنون

      پاسخ دادن
    2. حامد says:

      با سلام
      چجوری میشه بازی رو در فلش نصب کرد ودر اکس باکس اجرا کرد؟
      لطفا توضیح دهید
      متشکرم.

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        فقط در دستگاه جیتک این کار امکان پذیر است که اونم باید روی هارد کنسول ریخت نه فلش

        پاسخ دادن
    3. Alipap says:

      آقا تو رو خدا جواب بدین !
      من بازی TOMB RAIDER رو دانلود کردم و وینرارم دارم و اکستراکتم کردم بازیو ولی فایل نصباش به صورته فایل سفید رنگ که کامپیوترم نمی خونش میاد ! چیکار کنم ؟

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام . لطفا در زیر همون صفحه ای که بازیو دانلود کردید پیفام بگذارید تا راهنماییتون کنم

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *