دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Darkness and Flame 1.0.7 برای اندروید و iOS

یک نیروی ناشناخته در بدن و ذهن یک دختر نفوذ می کند و زندگی او را دگرگون می کند. از آن لحظه، Alice همواره جزئی از درگیری و جنگ ابدی میان تاریکی و روشنایی است. بازی Darkness and Flame یک بازی در سبک پازل و اشیاء گمشده است که جستجویی است برای اشیاء گمشده، بازی ها و چالش های مختلف که داستان آن در یک دنیای فانتزی و جذاب، زمین های حاصلخیز و بیابان های بی پایان رقم می خورد. این بازی توسط شرکت اکراینی FIVE-BN GAMES تهیه و تولید شده است. در این بازی جذابیت های بسیاری نهفته است و شما باید اشیاء گمشده نهفته در صحنه ها و مکان های مختلف این بازی را پیدا کنید تا به پیشبرد روند بازی کمک کنید. گرافیک زیبای این بازی و همچنین محیط کارتونی و فانتزی آن صحنه های دلنشینی را برای شما رقم خواهد زد.

سایر توضیحات: دختر جوانی به نام Alice یک صندوق بزرگ را پیدا میکند که یک تخم در آن نهفته است. از این تخم یک ققنوس سر بیرون می آورد و بلادرنگ به نوعی به درون دختر می رود. این عمل تنها یک نشان سوختگی در بازوی دختر به جا می گذارد. از آن پس این دختر درگیر یک نزاع بزرگ و همیشگی میان تاریکی و روشنایی می شود. سربازان به دنبال این دختر هستند اما پدرش با یک برنامه جان دختر را نجات می دهد اما همین مسئله قیمت جان پدر تمام می شود. آلیس ناچار به سراغ عموی خود می رود. عمویی که هیچ وقت او را پیش از این ندیده بود. این دو پس از این داستان بازی را تشکیل می دهند. در زمین های حاصلخیز یدم می گذارند. قبیله های جادویی را ملاقات می کنند و … تا در نهایت با شیطانی روبرو شوند که کل جهان را تهدید به نابودی می کند. آیا آلیس می تواند با استفاده از قدرت روشنایی و آتش کاری کند که از نابودی زمین جلوگیری کند؟

بازی Darkness and Flame جدید

ویژگی های اصلی بازی:

بیش از 50 مکان مختلف برای اکتشاف و بازرسی

بیش از 40 زیرمرحله و چالش مختلف

چالش های مختلف اشیاء گمشده در سرتاسر بازی

قابلیت جمع آوری مجموعه های مختلف و کلکسیون های جذاب

بهینه شده برای موبایل ها و تبلت ها

گرافیک بسیار زیبا

صداگذاری آرامش بخش

و …

Darkness and Flame

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *