دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Darksiders II The Deathinitive Edition برای PS4 + آپدیت 102

Darksiders II اتفاقات و حوادث نسخه قبل را روایت می کند . چهار اسب سوار ( جنگ ، نزاع ، خشم و مرگ ) آخرین نفیلیم هستند ، ترکیبی از فرشتگان و شیاطین که جنگ را با خلقت پیوند داده اند . برای حفظ تعادل جهان ، چهارمین جنگجو و خسته از فتح ، برای کشتار بقیه نفیلیام قدرت باور نکردنی از شورای چارلد دریافت می کند . او روح برادران سقوط کرده اش را در یک قبرستان به دام انداخت و از آنجایی که شورا دستور داد که نفیلیم را نابود کند ، عنوان Kinslayer را به دست آورد . War به دلیل آنکه آخرالزمان را پیش از زمان مقرر بر زمین آورد ، زندانی شده است و حالا مرگ سعی دارد تا بی گناهی برادرش را اثبات کند . او برای اولین بار به حباب یخی ، مکانی در میان سه پادشاهی بهشت ، جهنم و زمین سفر می کند تا با کمک نگهبانان اسرار بی گناهی جنگ را اثبات و راهی برای بازگرداندن زمین به حالت قبل پیدا کند .

سایر توضیحات : Darksiders II The Deathinitive Edition یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Gunfire Games طراحی و ساخته شده و در سال 2015 توسط کمپانی THQ Nordic GMBH برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . نگهبان اسرار به عنوان پدربزرگ ، به مرگ می گوید که او باید به درخت زندگی برای بازگرداندن بشریت دست پیدا کند . پدربزرگ ، داستانی تلخ در مورد داشتن شگفتی نفیلیم که بی پایان او را عذاب می دهد ، روایت می کند . مرگ در زمین های فورج ، جهانی که توسط سازندگان بدن انسان و معماران خلقت آن را ساخت اند ، بیدار می شود . او متوجه می شود که جهانشان و بسیاری موارد دیگر ، با فساد ادغام شده است . یک نیروی تاریک درخت زندگی را مسدود کرده است . سازندگان یک گاردین عظیم را برای مبارزه با فساد ساختند اما قبل از اتمام کار به دلیل تهدیدات اطراف ، باید آن را رها سازند . با کمک سازه ها و سازنده ای به نام Karn ، مرگ در نهایت به گاردین می رسد اما پس از فعال شدن ، گاردین توسط فساد آسیب می بیند و در حال سقوط قرار میگیرد . همانطور که گفته شد ، پلیر در قالب Death یکی از چهار اسب سوار آخرالزمان به ایفای نقش می پردازد . هسته گیم پلی بازی را هک و اسلش تشکیل می دهند و همین موضوع باعث می شود تا پلیر با تمامی آیتم های موجود در بازی تعامل داشته باشد و راه خود را از طریق مجموعه ای از اهرام ، درها ، پورتال ها و موارد دیگر به منظور عبور از مناطق و رسیدن به اهداف مورد نظر پیدا کند .

مشخصات بازی Darksiders II The Deathinitive Edition :

نام بازی : Darksiders II The Deathinitive Edition

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Gunfire Games

منتشر کننده : THQ Nordic GMBH

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +16

لینک مرتبط : PlayStation

Darksiders II The Deathinitive Edition

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *