دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Deadly Tropics – PC نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

بازی Deadly Tropics شما را به دل یک جزیره استوایی بسیار زیبا خواهد برد. جایی که آسمان آبی از دریای پهناور قابل تشخیص نیست و منظره های بسیار زیبایی را در خود جای داده است. اما به طرز مرموزی، این جزیره زیبا توسط تعداد بی شماری زامبی اشغال شده است و شما باید برای نجات خود از این جزیره تلاش کنید و از میان سیل عظیم آنها عبور کنید. البته صرفا کشتن این موجدات راه رهایی نیست چرا که شما باید بدون سر و صدا این کارها را انجام دهید تا بتوانید از سد آنها عبور کنید. با کوچکترین صدایی دسته عظیمی از آنها به سمت شما خواهند آمد پس گوش و چشم خود را باز کنید.

سایر توضیحات: زامبی در سال های اخیر موضوع بسیاری از بازی ها و فیلم های مختلف بوده است و بازی Deadly Tropics نیز یکی از این بازی هاست. این بازی در دل یک جزیره استوایی اتفاق می افتد. در این بازی شاهد صحنه های گرافیکی قابل قبولی هستیم که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی Deadly Tropics توسط شرکت Corpix Games برای پلتفرم ویندوز تولید شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Deadly Tropics center

مشخصات بازی Deadly Tropics :

نام بازی : Deadly Tropics

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Corpix Games

منتشر کننده : Corpix Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Deadly Tropics

به روز رسانی :

1397/02/07 آپدیت v1.02 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *