دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Defender III v2.3.3 برای اندروید و iOS +مود

Defender III هیولاها دوباره بازگشته اند! همه جنگجوها برای هدایت و دفاع از سرزمین و حکومت با ارزش خود دعوتند! این بار دشمن بسیار قدرتمندتر شده است. سپاه سیاه اژدها با چهار رئیس فرماندهی می شود. آن چهار فرمانده تلاش می کنند که زمین را تکه تکه کنند و از آن خود نمایند. و حال نوبت شماست! جنگجوها به پا خیزید! سلاح های خود را بردارید و تجهیزات و پدافندهای دفاعی خود را محکم و مستحکم کنید. با تیرها و شلیک های خود و با جادوهایتان دشمن را دفع کنید و از روی زمین برچینید تا آرامش را بار دیگر برای مردم ارمغان آورید. در این بازی اکشن و زیبا با داستان زیباترش شما باید قهرمان زمین باشید.

سایر مشخصات : این بازی دارای دارای 20 هیولای مختلف ی باشد همچنین دارای 20 نوع مختلف تیرکمان می باشد که به وسیله آنها می توانید انواع هدف ها را در اندازه ها و فاصله های مختلف نشانه روید. به علاوه اینکه شما باید بیش از پنجاه توانایی مختلف را کشف کنید و بیش از پانصد مرحله مختلف را پشت سر بگذارید و از آنها عبور کنید. همچنین چهار عنصر باد، آب، آتش و خاک را در این بازی کاوش کنید و بسیاری زیبایی های دیگر که در دل مراحل این بازی جذاب نهفته است. این بازی محصولی از استودیوی DroidHen می باشد که میلیون کاربر در سراسر دنیا آن را نصب کرده و از آن لذت می برند.

دانلود بازی Defender III

ویژگی های بازی Defender III :

– داری 39 جلوه زیبای سحرآمیز

– 5 نبرد حماسی و باشکوه

– رقابت با سایر بازیکنان در سراس دنیا

Defender III

به روز رسانی :

96/10/19 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *