دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Descent Silence of Mind برای کامپیوتر

Descent Silence of Mind نام یک بازی اول شخص است با جوی ترسناک که عناصری آزمایشی در آن استفاده شده است .بازیکن محیط هایی ترسناک و راز آلود  را برای به یاد آوردن خاطرات مهر و موم شده کاوش می کند تا پیش روی کند ، تغیرات در محیط بازی به مرور شکل می گیرند و jumpscare ها و پازل ها در این بازی ترکیب می شوند .یک باری ترسناک به جوی متفاوت که سعی دارد حس ترس و هیجان را در کنار پازل های متنوع القا کند .

ســایــر تــوضــیــحــات : یک بازی ترسناک اول شخص که پازل های متنوع را با jumpscare ترکیب می کند ، این بازی گرافیکی انعطاف پذیر دارد که به بازیکنان دنیایی دقیق و ترسناک می دهد تا در آن ماجراجویی کنند .صدا های تاثیر گذار : این بازی دارای موسیقی متنی عالی است که انعطاف و تنش را بهبود می بخشد ، این بازی پر از Jumpscare است به شما اخطار داده می شود در صورتی که مشکلات قلبی دارید به انجام این بازی نپردازید ،این بازی زمانی اتفاق می افتد که مردی با اختلال خواب تصمیم می گیرد از درمان هیپنوتیزم استفاده کند ، بعد از جلسه ی اول چیزی در ناخوداگاه شما شدیدا تغیر می کند ! دنیای مادی شما شروع به پیسوتن به دنیای غیر مادی می کند ، در جست و جوی خاطرات مهر و موم شده ی خود او به این دنیا وارد می شود و به مرور ترس های شما به واقعیت تبدیل می شوند  ،شما در این شرایط باید راهی پیدا کنید تا از این جهنم ترسناک فرار کنید .

*قبل از دانلود حتما سیستم مورد نیاز بازی را مشاهده کنید*

Descent.Silence.of.Mind.www.download.ir.screen

مشخصات بازی Descent Silence of Mind:

سبک بازی :ترسناک ، اول شخص ، فکری

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : LaboryStudio

منتشر کننده : MamilosClub

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *