دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی DESERTOPIA v1.2.13 برای اندروید و iOS + مود

DESERTOPIA بازی بسیار آرامش بخش و زیبای DESERTOPIA از سبک بازی های شبیه سازی است که برای کاربران اندرویدی به تازگی منتشر شده است. داستان بازی به یک جزیره بیابانی خلاصه می شود که شما باید آن را آباد کنید و آن را به مکانی مناسب برای زندگی موجودات آن جزیره فراهم کنید. امکان کشت گونه های بسیار متنوعی از گیاهان و روییدنی های دیگر وجود دارد که باید با کشت آن ها از روند رشد بیابان در جزیره خود جلوگیری کنید. همچنین می توانید با گشت و گذار در سایر مناطق جزیره به جست و جو و کشف دیگر موجودات حاضر در جزیره مشغول شوید و آن ها را رشد و پرورش دهید. با توجه به جزیره ای بودن این منطقه سطح آب به شدت جابه جا خواهد شد پس مواظب جزیره و موجودات داخل آن باشید. خطر انقراض موجودات جزیره شما را تهدید میکند پس مراقب آن ها باشید چرا که مسئولیت حفظ جان آن ها با شما می باشد. در بازی DESERTOPIA باید همه تغییرات را کنترل کنید و حواستان به همه چیز باشد.

سایر توضیحات : در کنار بازی از صحنه ها و کتاب تصویری موجود در بازی که حس آرامش را به شما منتقل میکند لذت ببرید. بازی DESERTOPIA با گیم پلی منحصر به فردش مطمئنا نظر شما را جلب میکند و ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد. به طور کلی مانع از تغییرات زیست محیطی شوید و با این کار خود، ثبات و آرامش را در جزیره حکم فرما کنید. بازی جذاب DESERTOPIA برای علاقه مندان به بازی های شبیه سازی توسط شرکت بازی سازی Gamtropy Studio ساخته شده و به صورت رایگان از طریق گوگل پلی برای کاربران اندروید منتشر شده است و امتیاز 4.5 از 5.0 را در مدت انتشار خود از بازیکنان سراسر جهان دریافت کرده است. شما هم به جمع میلیونی بازیکنان این بازی مهیج ملحق شوید و آخرین نسخه بازی DESERTOPIA را به همراه مود آن از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و بازی کنید.

DESERTOPIA.center

ویژگی های بازی DESERTOPIA :

– یک بازی مهیج با کتاب تصویری آرامش بخش

– وجود بیش از 50 نوع موجودات مختلف در زمین های گوناگون جهت رشد

– امکان ساخت و ترکیب موزیک متن

– گیم پلی اعتیاد آور و جذاب

گرافیک ساده و در عین حال مهیج

DESERTOPIA

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *