دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Despicable Me 4.9.0h برای اندروید و iOS + مود

Despicable Me یکی از بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار می باشد که از یک انیمیشن فوق العاده هیجان آور توسط شرکت بازی سازی Game Loft که برای گوشی های اندروید و آیفون عرضه شده است . در بازی Despicable Me دو شخصیت عجیب و غریب زرد رنگ به نام های چاپلوس و وراج وجود دارد که برای نشان دادن برتر بودن خود به رئیس به رقابتی بزرگ می پردازند و باید در این راه تمامی موزها و سکه ها را دریافت کنند و از تمامی موانع هایی که در راهشان وجود دارد عبور کنند و با دریافت آنها برای خود آیتم های جدیدی خریداری کند.

شما می توانید در بازی Despicable Me با انتخاب یکی از این موجودات به ادامه بازی بپردازید و تمامی مراحل چالش انگیز را پشت سر بگذارید توجه داشته باشید که این بازی بصورت کاملا آفلاین اجراء می شود، بازی نفرت من با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی و کیفیت اچ دی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا و iOS 6.1.6 به بالا می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی Despicable Me را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریم که از دانلود بازی نفرت من لذت ببرید.

 

برخی از ویژگی های بازی Despicable Me :

– کیفیت بازی HD

– محیط بازی سه بعدی

– گرافیک بسیار بالا

– دارای مراحل مختلف

– بصورت کاملا آفلاین

– شخصی سازی کاراکترها

– امکان نمایش بازی از چند زاویه مختلف

– مناسب تمامی سنین

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید، آیفون، آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از اندروید 2.3 به بالا و آی او اس 7.1.2 به بالا

 

تغییرات در نسخه جدید :

– اضافه شدنویژگی های جدید

– رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

Experience the brand-new Despicable Me: Minion Rush! Gru’s loyal, yellow, mischievous Minions are ready for their tastiest challenge yet: Collecting exotic fruits to make yummy jelly! Jump, roll, dodge and scramble against others in fun, fast-paced missions.ALL THE FUN AND ANTICS OF DESPICABLE ME. Enjoy unpredictably hilarious Minion moments. Perform despicable acts through hundreds of missions. Run through iconic locations that are full of surprises, secrets and tricky obstacles: Gru’s Lab, Gru’s Residential Area, El Macho’s Lair, Minion Beach and Super Silly Fun Land from Despicable Me. Customize your Minion with unique costumes, weapons, and power-ups. Battle Vector, El Macho, the Villaintriloquist and all the new villains exclusively created for the game.AN INNOVATIVE AND ORIGINAL GAME. Encounter secret areas, unique boss fights and amazing power-ups. Experience custom animation and voice-overs, and state-of-the-art 3D graphics.Enjoy multiple dynamic camera angles .

 

Despicable Me

به روز رسانی :

1396/07/01 نسخه جدید اضافه شد.
  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *