دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Diamond Digger Saga v2.26.0 برای اندروید و iOS + مود

Diamond Digger Saga بازی Diamond Digger Saga از سری بازی های پازلی و ماجراجویی است که با ساخت بسیار خوبش نظر بازیکنان این سبک بازی ها را به خود جلب کرده است. شما باید به شخصیت داستان بازی کمک کنید تا به هدف خود که کشف گنجینه های پنهان در دل خاک است، برسد. نقشه گنجی در اختیار شماست که باید به وسیله آن مسیرها را شناسایی کنید و محل آن را پیدا کنید سپس با حفاری منطقه مورد نظر به آن گنج نفیس دست پیدا کنید. بازی Diamond Digger Saga تجربه یک بازی ماجراجویی فانتزی را به شما منتقل می کند. این کار چندان سختی هم نیست. فقط کافی است صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود را لمس کنید و جواهرات و الماس های هم رنگ را کنار هم قرار دهید تا آن ها حذف شوند و شما با گذراندن مراحل یکی پس از دیگری امتیازات لازم را کسب کنید و یک قدم به هدف خود نزدیک تر شوید.

سایر توضیحات : از آب هرگز غافل نشوید چرا که شما را در رسیدن به هدف و پیدا کردن مسیر گنج به خوبی هدایت و راهنمایی میکند. علاوه بر گنج های موجود در دل خاک شما میتوانید کرم های خاکی موجود در زمین را نیز بیرون بکشید و از آن ها در مواقعی که احتیاج دارید استفاده کنید. برای دست یافتن به گنج باید زمین را حفاری کنید و گنجینه نهفته در دل زمین را بیرون بکشید و از آن خود کنید. بازی مهیج Diamond Digger Saga با گرافیک ساده و جذابش ساعت ها شما را مشغول میکند و پای گوشی خود میخکوب خواهید شد. این بازی از سری بازی های پازلی و ماجرایی استودیو بازی سازی King است که به دلیل حجم کمش طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بازی Diamond Digger Saga نخستین بار از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران اندرویدی به صورت رایگان منتشر شد که شما میتوانید این بازی دوست داشتنی را با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی دریافت کنید.

Diamond.Digger.Saga.center

ویژگی های بازی Diamond Digger Saga :

 – وجود شخصیت های فانتزی و دوست داشتنی

 – محیطی بسیار جذاب و آرامش بخش

 – وجود مراحل متعدد و چالش برانگیز

 – گرافیک ساده و محیطی سرشار از رنگ های متنوع

 – امکان بازی به صورت آفلاین و آنلاین

Diamond Digger Saga

به روز رسانی :

1396/12/11 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *