دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Drift Tuner 2019 – PC

Drift Tuner 2019 آیا به دریفت کردن علاقه دارید؟ شما آرزوی سقوط کردن به پهلو با اتومبیل خود را دارید ولی هنوز ماشین مناسب را انتخاب نکرده اید؟ این بازی برای شما طراحی و ساخته شده است. در بازی Drift Tuner 2019 رویاهای شما به واقعیت می پیوندد.  اتومبیل دریفت خود را بسازید و پا به عرصه رقابت بگذارید. توانایی های خود را ارتقا دهید و باید بابت آنها پول بپردازید! توانایی های بهتر برای شما جوایز بزرگتر به همراه خواهد آورد و اتومبیل بهتر و کارآمدتری خواهید ساخت. در این بازی با دنیایی بدون محدودیت روبرو خواهید بود که با جزئیات بسیار زیاد و دقیق برای دریفت کردن ساخته شده است. با اتومبیل های رویایی و افسانه ای که دارای امکانات فوق العاده زیادی می باشد لذت ببرید. همچنین فیزیک بازی بسیار واقعی و هوشمند می باشد که با گرافیکی بی نظیر طراحی شده است.

سایر مشخصات : بازی فوق العاده و بی نظیر Drift Tuner 2019 همچنین امکان بازی به صورت آنلاین را فراهم کرده است تا علاقه مندان در جمع دوستان خود بتوانند از رقابت با یکدیگر لذت ببرند. شما می توانید اتومبیل خود را به سلیقه خود به هر رنگ و طرحی که می خواهید درآورید و هیچ گونه محدودیتی نداشته باشید. با رنگ های بسیار متنوع و سایه های مختلف که بیش از 100 نوع مختلف می باشند. به علاوه رنگ های صدفی و سایه های مختلف آن. علاوه بر ظاهر می توانید موتور اتومبیل خود را به صورت کامل تغییر دهید و حتی آن را معامله کنید. چرخ های آن را فراموش نکنید زیرا در دریفت کردن نقش بسیار مهمی دارند. در این شبیه ساز قادرید تا همه پارامترهای اتومبیل خود را تنظیم و دست کاری کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه دست یابید و پول فراوانی به جیب بزنید!

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

Drift.Tuner.2019.center

مشخصات بازی Drift Tuner 2019 :

نام بازی : Drift Tuner 2019

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 1Feb, 2018

شرکت سازنده : S&COR Games

منتشر کننده : S&COR Games

سبک بازی : اکشن، شبیه ساز، اتومبیل سواری

امکان بازی به صورت آنلاین : دارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Drift Tuner 2019

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *