دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Driving Zone 2 v0.23 برای اندروید و iOS + مود

Driving Zone 2 یک بازی بسیار هیجان انگیز در سبک ورزشی و اتومبیل رانی است که با گرافیک بسیار جذابش نظر بسیاری از کاربران اندرویدی را در سراسر جهان به خود معطوف کرده است. تنوع بسیار زیادی از ماشین های لوکس با برندهای معروف دنیا در بازی Driving Zone 2 گنجانده شده است. ماشین خود را انتخاب کرده و برای یک رانندگی دلچسب به جاده بزنید. ماشین هایی که از لحاظ گرافیکی با همتایان خود در دنیای واقعی فرق چندان زیادی ندارند و حس فوق العاده ای در رانندگی به شما القا میکنند. در خیابان های شهر و حتی جاده های کشور به هر سمتی که دوست دارید رانندگی کنید و از آن لذت ببرید. اما مراقب سرعت خود باشید و از قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی کنید چرا که پلیس مراقب حرکات شما هست و مطئمنا در برابر تخلفات شما عکس العمل نشان میدهد و برای جریمه کردن شما دست به کار خواهد شد. امکان سفارشی سازی اتومبیل چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ ظاهری برای شما مهیا شده است.

سایر توضیحات : طراحی بازی طوری صورت گرفته که این امکان را به شما میدهد که ماشین لوکس خود را به راحتی کنترل کرده و به هر طرفی که میخواهید هدایت کنید. از دیگر ویژگی های بازی Driving Zone 2 این است که شما تمامی شرایط آب و هوایی را در رانندگی تجربه خواهید کرد. همچنین چرخه روز و شب نیز در این بازی به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده که یقینا شما را به وجد می آورد. بازی فوق العاده مهیج Driving Zone 2 توسط استودیو بازی سازی AveCreation برای علاقه مندان به بازی های ماشین سواری طراحی شده است که از طریق مارکت محبوب گوگل پلی برای کاربران اندرویدی منتشر شده است و با کسب امتیاز 4.5 از 5.0 طرفداران خود را پیدا کرده است. شما هم میتوانید بازی مهیج Driving Zone 2 را از سایت دانلود فارسی دانلود کنید.

Driving.Zone.2.center

ویژگی های بازی Driving Zone 2 :

 – گرافیک HD بسیار جذاب

 – وجود اتومبیل های لوکس برندهای معروف دنیا

 – امکان بهبود فنی و ظاهری ماشین ها

 – فیزیک واقع گرایانه در طراحی ماشین

 – گیم پلی نوآورانه

Driving Zone 2

به روز رسانی :

1396/11/24 نسخه جدید اضافه شد.
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *