دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Duder – PC نسخه PLAZA

Duder بازی Duder در سبک بازی های ترسناک و وحشتناک می باشد که در محیطی تاریک با المان های مختلف و متنوع ترس را در کاربر القا می کند. این بازی جدید آمده تا نظر علاقه مندان به بازی های ترسناک را دگرگون کند! با توجه به طرح و داستان بازی، بازیکن در یک جنگل تاریک و انبوه قرار دارد. شما باید به دنبال یافتن هفت یادداشت که حقیقت های حیاتی نام دارند، باشید. اما در میانه راه شما با یک موجود خاص به نام Duder مواجه می شوید که باعث می شود در هر مکان و زمانی پاگیر و مانع شود! شما باید این موجود را در این جنگل برای مدت زیادی از خود دور نگه دارید، زیرا با یافتن هر حقیقت جنگل تاریک تر و Duder قدرتمندتر خواهد شد!

سایر مشخصات : بازی Duder داری گیم پلی ویژه و منحصر به فردی می باشد که داستانی هیجان انگیز و چالش برانگیز را دنبال می کند. شما باید تا جایی که توان دارید تلاش کنید و او را از خود دور نگه دارید. باید نشان دهید که حقایق حیاتی چه چیزی را نشان می دهند و از همه مهم تر پاسخ به این سوال می باشد که Duder کیست و چرا اینگونه رفتار می کند؟ آغاز بازی با یک ویدئوی بی نظیر می باشد که نمایش داده می شود و در نهایت شما شگفت زده خواهید شد! بازی شامل دو بخش می باشد. بخش اول جنگل و بخش دوم پایان آن! شما باید به این سوال که چه کسی قدرتمندتر است پاسخ دهید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

Duder.center

مشخصات بازی Duder :

نام بازی : Duder

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 13Mar, 2018

شرکت سازنده : Andeolab

منتشر کننده : Andeolab

سبک بازی : ماجراجویی، ترسناک

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Duder

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *