دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Durango Wild Lands v2.23.0 برای اندروید

Durango Wild Lands بازی Durango Wild Lands شما را از دنیای خود به دنیای دورانگوها می برد. دنیایی را تجربه کنید که در آن محیط انسان های اولیه و بدوی با وسایل و موارد امروزی مرتبط شده است. در این بازی شما باید برای بقا و زنده ماندن از تمام منابع موجود، چه منابع اولیه و چه منابع مدرن و جدید، بهره ببرید. شما باید در اکتشاف و قدم گذاشتن در سرزمین خطرناک و وحشی دورانگوها پیش قدم شوید. این کار را باید با انتخاب مسیر خود در تقابل با دنیای واقعی و دیگر بازیکنان انجام دهید. دنیای دورانگوها را از آن خود کنید که  برای رسیدن به این هدف از ابزارهای کلیدی موجود به خوبی بهره برداری کنید! باید بیاموزید که چگونه در سرزمین دورانگوها جان خود را نجات دهید. در جزایر Tamed و Civilized به جمع آوری بپردازید، شکار کنید، قایق بسازید، آشپزی کنید، کشاورزی کنید؛ ساخت و ساز کنید و تلاش کنید تا قلمرو و وسایل خود را مدیریت کنید تا زندگی آرام و راحتی داشته باشید! به کاوش جزایر ناپایدار که پر از منابع با ارزش و دایناسورهای رام شدنی و رازهای فراوان می باشد، بپردازید.

سایر مشخصات : شما باید در این بازی به منظور به دست آوردن منابع بیشتر به تسخیر جزایر Savage بپردازید. همچنین باید برای کنترل و چیره شدن بر جهان به نبرد با قبایل متخاصم و جنگجو بپردازید. در شروع جریان بازی شما طی حمله یک دانیاسور به قطاری که در آن درحال حرکت هستید به دنیایشان قدم میگذارید و باید برای بقا هر آنچه در توان دارید بگذارید.  این بازی جدید و کم نظیر که در آن سبک اکشن و نقش آفرینی باهم تلفیق شده اند محصولی از اسودیوی NEXON Company می باشد که از زیباترین و اعتیادآورترین بازی ها به شمار می آورد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آنلاین است*

دانلود بازی Durango Wild Lands

ویژگی های بازی Durango Wild Lands :

– تشکیل تیم با بازماندگان دیگر در سراسر دنیا

– سیاحت و گشت و گذار در جنگل های بکر و دست نخورده

– گرافیکی عالی با تمام جزئیات

– تقابل دنیای مدرن و باستان

– آشنایی با موجودات ماقبل بشر

Durango Wild Lands

به روز رسانی :

96/10/29 آخرین نسخه اضافه شد.
  • 1 replies
    1. M@JiD says:

      بازیش بسیار ایده ی نابی داره و قطعا اگه براش وقت بذارید و یادش بگیرید برای مدت کثیری میتونه سرگرمتون کنه ! گیم پلی روان ، ایده ی خاص و ناب و آپدیت هایی که به صورت مکرر به کیفیت بازی اضافه میکنند !
      ارزش امتحان کردن رو قطعا داره ، من بهش نمره 9.5 از 10 رو میدم !

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *