دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی E-Startup – PC

بازی E-Startup یک بازی سبیه ساز و استراتژیک زیبا برای علاقه مندان به بازی هایی در این سبک است. این بازی برای همه چالش برانگیز است. گیمرها از مراحل دشواری باید عبور کنند. آرامش در این بازی با آهنگ بی نظیر آن باعث تمرکز هرچه بیشتر بازیکنان می شود. پلتفرم این بازی به گونه ای است که می تواند هر گیمری را با هر سبکی که علاقه مند است، تا ساعت ها سرگرم نگه دارد. این بازی مراحل مختلفی دارد که در ابتدا به آسانی پیش می رود. اما ادامه راه به همین راحتیها هم نیست! بازیکن باید تلاش کند تا بتواند مراحل مختلف را به گونه ای به اتمام برساند که بیشترین امتیاز را از آن خود نموده و بتواند خود را در مراحل سختی که پیش رویش است بیازماید. این بازی بسیار سرگرم کننده است. پس اگر شما نیز به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید پس پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

سایر مشخصات بازی: این بازی از نظر محیط گرافیکی چندان خوب به نظر نمی رسد اما همین گیم پلی بازی باعث سرگرم شدن شما در این بازی خواهد شد. این بازی دارای گیم پلی سبک ولی با جزئیات تمام می باشد که هر پلیری را با هر سبک شیفته خود خواهد ساخت. کمپانی بازی سازی Polytale یک کمپانی مطرح در زمینه طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید.

E-Startup.center

مشخصات بازی E-Startup:

نام بازی :  E-Startup

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : E-Startup

منتشر کننده : E-Startup

سبک بازی : استراتژیک، شبیه ساز

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

E-Startup

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *