دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Enoch Underground – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

Enoch Underground جنگ سال ها پیش پایان یافته است و اکنون بازمانده های خرابه و بی حاصل آن باقی مانده است که طنین و پژواکی از یک تمدن بزرگ می باشد. در میان گرد و غبار، تعداد بسیار اندکی که باقی مانده اند به موجودیت و زندگی خود چسبیده اند، فراتر از جایی که بتوان آنها را انسان نامید! اما امید هنوز باقی است و ادامه دارد. در حومه این شهر و دیار فراموش شده یک روح تنها و خفته از خواب برمی خیزد و بیدار می شود. گم شده و فراموش شده، او خود را در میان دخمه قبرها پیدا می کند و اکنون خود را از طریق ویرانه های خیانت آمیز وارد قلب شهر می کند. بازی Enoch Underground یک بازی به شدت اکشن و نقش آفرینی می باشد که در یک شهر متروکه و قدیمی جریان دارد.

سایر مشخصات : در بازی Enoch Underground بازیکن کنترل یکی از بیدار شده ها را برعهده دارد. یکی از معدود بازماندگان موجود در شهر! بدون هدف و بدون خاطرات، او راه خود را از میان خرابه ها پیدا می کند و جایی برای خود در این دنیای خصمانه پیدا کند. گیم پلی این بازی بر پایه بازی های نقش آفرینی کلاسیک بنا شده است که دارای محیط های پیچیده و ابزارهای بسیاری می باشد. پیشرفت کاراکتر مبتنی بر چپاول و غارت می باشد. بدون نیاز به داشتن گزینه های مختلف و پیچیده با انعطاف پذیری بالا. هر جنگ افزار دارای ویژگی ها و الگوهای حمله منحصر به فردی می باشد. در این بازی با محیط ها و دشمن های متنوعی روبرو خواهید شد. با توانایی ها و حمله های خود دشمن را از پای درآورید و لذت یک بازی جذاب را بچشید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

Enoch.Underground.center

مشخصات بازی Enoch Underground :

نام بازی : Enoch Underground

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 22Mar, 2018

شرکت سازنده : Unwhale Studio

منتشر کننده : Unwhale Studio

سبک بازی : اکشن، نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Enoch Underground

به روز رسانی :

97/01/17 آپدیت v1.0.1 نسخه CODEX اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *