دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Euro Fishing Waldsee – PC نسخه CODEX

دریاچه Waldsee یک گوهر نهفته در کوهستان های آلمان است که خود را در حصاری طبیعی پنهان کرده است. این دریاچه، محل زندگی تعدادی از ماهی بسیار کمیابی است که برای هر ماهیگیری می تواند بسیار ارزشمند باشد. بزرگی این دریاچه به قدری است که می تواند انتخاب های بسیار زیادی به شما بدهد تا در هر جای آن بتوانید خود را با ماهیگیری سرگرم کنید. این در حالی است که فضای آن توسط جنگل های طبیعی احاطه شده است و نیز اسکله کوچکی که روی آن ساخته شده فضای خاصی را تداعی می کند و آرامش خاصی را به شما خواهد داد. این دریاچه ماهی های بسیار زیادی را در خود جای داده شما می تواند بیش از 600 نوع ماهی را در آن بیابید. البته اندازه این ماهی ها متفاوت است اما بدون شک نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

سایر توضیحات: پک الحاقی جدید بازی Euro Fishing با نام Waldsee شما را با یکی از مکان های دیدنی و کم رفت و آمد اروپا در کوهستان های آلمان آشنا خواهد کرد. این بازی نیز همانند نسخه های پیشین امکانات مختلف و زیادی را به بازی اصلی اضافه خواهد کرد. بازی Euro Fishing Waldsee توسط شرکت Dovetail Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

* این نسخه شامل پک های الحاقی پیشین نیز هست*

دانلود Euro Fishing Waldsee جدید

مشخصات بازی Euro Fishing Waldsee :

نام بازی : Euro Fishing Waldsee

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Dovetail Games

منتشر کننده : Dovetail Games

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Euro Fishing Waldsee

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *