دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

بازی Extinction برای PS4 , XBOX , PC

روایت بازی Extinction : از زمان های قدیم دنیا در جنگ بوده است ، برای نسل ها انسان ها برای زمین و ثروت با یکدیگر می جنگیدند در حالی که دشمنان واقعی در دوردست ها و در خفا تکاپو می کردند ، دسته هایی از هیولا های گرسنه ای که هر کدام قامتی بالغ بر 45 متر دارند سعی دارند تا بشریت را نابود کنند .تنها کسانی که با راه های نظامیِ باستانی تمرین کرده اند شانسی برای نابودی این هیولا ها دارند ،این افراد را با نام “Ogres” می شناسند ، شما یکی از آخرین مدافعان دنیا هستید ، مبارزی به نام Avil که مجهز است به سرعت و قدرتی برای مقابله با موج پایانی ناپذیر Ravenii ، تنها شمایید که می توانید از سرنوشتی بد تر از مرگ جلوگیری کنید . انقراض !

سایر توضیحات :  در مبارزات بسیار سخت و بلادرنگ از جمعیت انسان ها در طول یک Campaign طولانی دفاع کنید ، تا آنجا که می توانید شهروندان را نجات دهید و دشمنان وحشی را نابود کنید ، تعداد بی شماری ماموریت های فرعی را با اهداف متفاوت کامل کنید تا آپگرید هایی برای راحت تر شدن بخش Campaign بدست آورید .به صورت عمودی و افقی سفر کنید ! می توانید بر روی دیوار ها بدوید ، از شلاق خود استفاده کنید تا حمله هایی ویرانگر به صورت هوایی به دشمنان وارد کنید ، مانور های پویای مبارزه ای را یاد بگیرید تا بر روی بدن هیولاهای بزرگ حرکت کنید و نقاط ضعف ان ها را آشکار کنید ، در طول پیشرفت خود سه شاخه مهارت داریدکه می توانید هر کدام با شیوه ی بازی کردن شما تناسب دارد را انتخاب کنید و از بازی لذت ببرید .هر رزمگاه با قبلی متفاوت است و سازنده ی بازی تاکید می کند در هر مبارزه حد اقل یک وضعیت مبارزه ی منحصر بفرد برای شما بوجود خواهد آمد .این بازی قرار است 11 فروردین 97 منتشر شود .

*در صورت انتشار اطلاعات تکمیلی این پست آپدیت خواهد شد*

Extinction.www.download.ir.screen

مشخصات بازی Extinction:

نام بازی : Extinction

پلتفرم : PS4 , PC , Xbox

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :  Iron Galaxy Studios

منتشر کننده : Maximum Games

سبک بازی :اکشن

نوع فایل : ___

لینک مرتبط : Meta

Extinction

به روز رسانی :

1397/01/22 نسخه پرتابل 3DM برای PC اضافه شد .
  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *