دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Fairy Kingdom HD v2.3.7 برای اندروید و iOS + مود

Fairy Kingdom HD به بازی زیبا و استراتژی Fairy Kingdom خوش آمدید. در اینجا شما باید شهر خود را بنا کنید، به قهرمانان افسانه ای خود بخاطر تلاش و  زحماتشان کمک کنید، رازهای فراموش شده گذشته را کشف کنید و شیطان را با قدرت عشق و دوستی شکست دهید و بر او غلبه کنید! در این بازی هیجان انگیز ابزارها و قابلیت های بسیاری در انتظار شما هستند. بیش از 250 تحقیق مختلف در این بازی ارائه شده است که هر کدام از آنها بخشی از داستان شهرمان را بیان می کنند. به علاوه 12 بنا و عمارت مختلف برای شکل دادن و ساختن. همچنین در این بازی تعداد هفت شخصیت منحصر به فرد وجود دارند که به کمک و یاری شما نیازمندند و باید به این نکته توجه داشته باشید که این افراد در آینده کمک های شما را تلافی می کنند. شما در این میان یک نقشه بسیار بزرگ دارید که درون آن مکان های بسیار جذابی وجود دارد. با استفاده از این نقشه می توانید به سمت رازها و عجایب حرکت کنید و آنها را کشف کنید.

سایر مشخصات : این بازی صدها جایزه و موفقیت بزرگ را درون خود جای داده است. علاوه بر جوایز، بسیاری موارد جمع کردنی و مفید وجود دارد که در انتظار ملاقات شما نشسته اند. داستان بازی بدین صورت می باشد که روزی در شهری بسیار دور شاهزاده ای زندگی می کرد. در روزی زیبا برای شکار به جنگل نزدیک شهر می رود و یک پرنسس زیبا را ملاقات می کند که توسط یک جادوگر اسیر شده است. شاهزاده او را نجات می دهد و عاشق او می شود. زمانی که آنها قصد ازدواج داشتند… این بازی جذاب و هیجان انگیز و زیبا محصولی از استودیوی Game Garden می باشد که نظر میلیون ها کاربر را به خود جلب کرده است. بنابراین فرصت را از دست ندهید.

دانلود بازی Fairy Kingdom HD

ویژگی های بازی Fairy Kingdom :

بازی به صورت آفلاین می باشد

گرافیک بالای بازی

داستان بسیار جذاب بازی!

به روز رسانی به طور منظم  با اضافه شدن ویژگی های جدید

Fairy Kingdom HD

به روز رسانی :

96/11/05 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *