دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Family Zoo The Story v1.2.9 برای اندروید و iOS + مود

Family Zoo The Story بازی Family Zoo The Story از سری بازی های پازلی است که به تازگی برای علاقه مندان به بازی های شبیه ساز و پازلی منتشر شده است. مانند سایر بازی های مشابه دیگر شما باید مهره های هم رنگ را کنار هم قرار داده و با حذف آن ها امتیاز کسب کنید. حداقل باید سه مهره را کنار هم ردیف کنید تا حذف شوند و در صورت کنار هم قرار دادن مهره های بیشتر مسلما امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. علاوه بر بازی پازل، مسئولیت نگهداری گروهی از حیوانات نیز بر عهده شماست که باید آن ها در باغ وحش کوچکی که در اختیار دارید، مراقبت کنید. از قضا شهردار شهر می خواهد این باغ وحش کوچک را خراب کرده و به جای آن یک سوپرمارکت بزرگ درست کند. شما نباید اجازه این کار را به او بدهید.

سایر توضیحات : پس با جمع آوری امتیازات بیشتر به توسعه باغ وحش خود مشغول شوید و انواع حیوانات را در آن نگهداری کنید. چشم امید این حیوانات بی سرپناه به شماست! پازل ها را حل کرده و با از بین بردن مهره های رنگارنگ صفحه امتیازات خود را هرچه میتوانید بالاتر ببرید. از آیتم های مختلف برای تزئین محل نگهداری حیوانات خود استفاده کنید. هم چنین میتوانید از کمک دوستان قدیمی خود یا دوستانی که به تازگی پیدا کرده اید نیز برای نگهداری حیوانات خود استفاده کنید. بازی Family Zoo The Story با گیم پلی اعتیاد آورش ساعت ها شما را پای گوشی میخکوب خواهد کرد. بازی Family Zoo The Story توسط استودیو بازی سازی Plarium LLC طراحی و ساخته شده و به صورت رایگان از طریق گوگل پلی برای کاربران اندرویدی منتشر شده است. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های پازلی و مدیریتی هستید به هیچ وجه بازی Family Zoo The Story را از دست ندهید. لینک دانلود مستیم بازی Family Zoo The Story به همراه نسخه مود در سایت دانلود فارسی قرار گرفته است.

Family.Zoo.The.Story.center

ویژگی های بازی Family Zoo The Story :

 – گیم پلی جذاب و بسیار اعتیاد آور

 – وجود پازل های متنوع و گوناگون

 – امکان ساخت محیط های متنوع برای حیوانات مختلف

 – گرافیک بسیار بالا به همراه صداگذاری مهیج

Family Zoo The Story

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *