دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Farabel نسخه SiMPLEX

Farabel یک بازی استراتژی مبتنی بر نوبه خود است که از انتهای داستان شروع می شود. اما این همه داستان نیست. در Farabel، تمام تجربه بازی به وضوح تبدیل شده است. ماجراجویی خود را با یک قهرمان در حداکثر قدرت شروع می کنید. با هر بار پریدن به گذشته، شخصیت شما کمی تضعیف شده است، زیرا بازی پیچیده تر و پیچیده تر می شود. هوش خود را، توانایی استراتژیک خود و توانایی های نوآورانه خود را برای زنده ماندن توسعه دهید! این بازی دارای گیم پلی سبک ولی با جزئیات تمام می باشد که هر پلیری را با هر سبک شیفته خود خواهد ساخت. کمپانی بازی سازی Frogames یک کمپانی مطرح در زمینه طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید.

سایر مشخصات بازی: بازی Farabel یک بازی بسیار زیبا و جذاب و هیجانی در سبک بازی های استراتژیک است که در سال 2016 توسط کمپانی بازی سازی مطرح Frogames تولید و توسط همین کمپانی نیز منتشر گردید. در این باز شما محیط های مختلفی را تجربه خواهید کرد که در نوع خود بی نظیرند. این بازی به شما احساس هیجانی مضاعف می دهد که به نوعی شما نیز مانند سایر پلیرها که در مورد این بازی نظر داده اند، معتاد این بازی خواهید شد. این بازی از نظر محیط گرافیکی چندان خوب به نظر نمی رسد اما همین گیم پلی بازی باعث سرگرم شدن شما در این بازی خواهد شد.

Farabel.center

مشخصات بازی Farabel:

نام بازی :  Farabel

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Frogames

منتشر کننده : Frogames

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Farabel

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *