دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Faraway Puzzle Escape v1.0.37 برای اندروید و iOS + مود

Faraway Puzzle Escape شروع هیجانی دوباره برای کشف رمز و رموز این داستان هیجان انگیز و ماجراجویی و رقابت در مسابقات شگفت انگیز در Faraway Puzzle Escape. از دوستان خود برای رقابت با شما در این بازی معمایی دعوت کرده و آن ها را در تجربه لذت رقابتی تکرار نشدنی با خود شریک سازید. هیجان، چالش، حل معما، کشف راز ها، پیشرف و رسیدن به جواب معماهای بزرگ در یکی از بهترین بازی های معمایی که تا کنون ارائه شده است. اگر از علاقمندان به بازی های معمایی هستید عجله کنید و بازی جذاب Faraway Puzzle Escape را دانلود کرده و هیجانی بزرگ را شروع کنید.

سایر مشخصات : بازی های معمایی در کنار هیجان و لذتی که به علاقمندان خود القا می کنند، با به چالش کشیدن ذهن و فکر بازیکن به تقویت هوش آنها نیز کمک بسیاری می کنند که این مشخصه در بازی زیبای Faraway Puzzle Escape نیز رعایت شده است. داستان در ده سال پیش در سرزمین پدری شما اتفاق میافتد. زمانی که پدر شما در جستجوی اشیای هنری گمشده در سال ها پیش این ماجراجویی را شروع می کند و از شما برای همراهی او در کشف و یافتن رمز بزرگ کمک می خواهد. بازی را شروع کنید و برای کشف رمز نهایی از سرنخ های موجود استفاده کنید و با مرتبط سازی سر نخ ها از هرکدام برای یافتن رمز مرحله بعد استفاده کنید. اشیا و علامت های موجود در محیط هرکدام نشانه هایی از رمز نهایی است. هوشیارانه و با دقت زیاد هرکدام را بررسی کنید و علایم را در کنار هم قرار داده و پیشرفت کنید. مرحله به مرحله پیش بروید و با کشف رمز بزرگ قهرمان این بازی معمایی شوید.

Faraway.Puzzle.Escape.center

ویژگی های بازی Faraway :puzzle Escape :

– طراحی گرافیکی زیبا و جذاب

– رقابت درچالش های شگفت انگیز معمایی و کشف سرنخ ها و مرتبط سازی

– هیجانی توام با تقویت ذهن و فکر کاربر

– جلوه های صوتی گیرا

Faraway Puzzle Escape

به روز رسانی :

96/11/06 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *