دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر FEZ v1.12.0

FEZ گومز یک موجود زنده 2D است که در جهان 2D زندگی می کند. هنگامی که وجود یک بعد سوم اسرارآمیز به او نشان داده می شود، گومز در یک سفر است که او را تا انتهای زمان و فضا می گیرد. از توانایی شما برای حرکت به ساختارهای 3D از دیدگاه های 2D کلاسیک متمایز استفاده کنید. کشف یک جهان بی سر و صدا و زیبا که پر از اسرار، پازل و گنجینه های پنهان است. اسرار گذشته را از بین ببرید و حقیقت را در مورد واقعیت و ادراک کشف کنید. دیدگاه خود را تغییر دهید و در جهان به شیوه ای متفاوت نگاه کنید. این بازی یکی از بازی های بسیار پر طرفدار در سبک خودش است. گیم پلی این بازی علیرغم سبک بودن بسیار سرگرم کننده و جذاب است که می تواند هر مخاطبی را با هر سبکی که خواهانش است ساعت ها سرگرم کند. کمپانی بازی سازی Polytron Corporation یک کمپانی مطرح در طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید. این بازی در همان ابتدای معرفیش طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

سایر مشخصات بازی: بازی FEZ یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. همانطور که گفته شد گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. FEZ دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

نام: FEZ
شرکت سازنده: Polytron Corporation
تاریخ انتشار: 2013
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: ISO
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: نقش آفرینی
منتشر کننده: Trapdoor
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *