دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Food Truck Chef v1.3.1 برای اندروید و iOS + مود

Food Truck Chef اگر عاشق پخت و پز هستید food truck cheff پیشنهاد ما به شما آشپزهای ماهر است. در این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز با تجهیزات و مواد غذایی که در دسترس شما قرار گرفته شده است با دستورالعمل هایی که از پیش در ذهن دارید و در طول بازی در دسترس شما قرار می گیرد می توانید  غذاهای دلخواه خود را بپزید و با دیگر آشپزها در سراسر جهان رقابت کنید و محصولات خود را بفروشید.  مواد غذایی برای پخت انواع سالادها، برگر ها، ساندویچ ها، کیک، پیتزا، دسر و انواع نوشیدنی های مورد نیاز در دسترس شما قرار می گیرد. بعد از پخت غذا آن را به دلخواه تزئین کنید و در محیطی که به دلخواه می توانید دکوراسیون آن را تغییر دهید به سفارش مشتری های خود برسید.

سایر مشخصات : با رقابت در چالش های در نظر گرفته شده و پیروزی در این رقابت ها ضمن دریافت امتیازات ارزشمند، شما می توانید مواد غذایی و تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه خود را ارتقا دهید و بهتر و لذت بخش تر آشپزی کنید. شما می توانید در این بازی به دلخواه کامیون پخش کننده غذاهای خود را برای جلب توجه مشتری های خود به شکل دلخواه تزئین کنید تا بتوانید فروش و کسب درآمد بیشتری داشته باشید. بازی Food Cooking Chef یک بازی کاملا رایگان می باشد، اما برخی از اقلام موجود در بازی به دلخواه نیاز به پرداخت دارند. اگر شما علاقه ای به استفاده از این اقلام ندارید با انتخاب گزینه مورد نظر در قسمت تنظیمات می توانید آن را غیر فعال کنید و از تمام بازی به طور کامل استفاده کنید. این بازی خوشمزه و دوست داشتنی محصولی از استودیوی Nukebox Studios می باشد که میلیون ها نفر از آن لذت می برند.

دانلود بازی Food Truck Chef

ویژگی های بازی Food Truck Chef :

– در دسترس بودن  تعداد زیادی ظروف جهت آماده سازی و ارائه غذا

– در دسترس بودن مواد غذایی متنوع  برای طبخ غذای دلخواه شما

– چالش های هیجان انگیزی برای رقابت با حریفان ماهر و تخمین مهارت آشپزی شما در نظر گرفته شده است.

– طراحی بسیار زیبا و جذاب بازی

– نکات راهنمایی که در طول بازی برای آشنایی با مراحل مختلف در دسترس شما قرار می گیرد.

– امکان اشتراک گذاری و بازی با دوستان خود در حالت آنلاین

– در دسترس بودن بیش از 250 مرحله از بازی

Food Truck Chef

به روز رسانی :

96/11/09 آخرین نسخه اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *