دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی FootRock 2 v62 برای اندروید و iOS + مود

FootRock 2 این بار با یک بازی هیجان انگیز و اکشن که به شکل اول شخص انجام می شود و دارای گرافیکی کارتونی می باشد آمده ایم. یک بازی سراسر هیجان و لذت در محیطی که هیچ قانونی بر آن حاکم نیست. اما اینکه هیچ قانونی حاکم نیست یعنی چه؟ یعنی در بازی نه زمان مهم است، نه فضا، نه جاذبه! شما تنها باید در این شرایط وارد چالش های بازی شوید و آنها را پشت سر بگذارید! تجربه ای متفاوت در بازی های اکشن و arcade را در FootRock 2 حس کنید و لذت ببرید. همه چیز درهم و بهم ریخته است و این شما هستید که باید در این نابسمانی ها بازی را هدایت کنید و نفس هایتان را در سینه حبس کنید و با دوستان خود بخندید و لذت ببرید!

سایر مشخصات : داستان بازی از این قرار است که شخصیت بازی ما که مردی مهربان است یک بازیکن معروف فوتبال آمریکایی به نام راکی می باشد. او در یکی از بازی های خود دچار آسیب می شود و به بیمارستان منتقل می گردد. در بیمارستان عاشق دختری می شود و او سعی می کند راکی را مجدد به دنیای ورزش بازگرداند. راکی برای اینکه بتواند مقداری پول به دست آورد وارد میدان می شود و در یک بازی خطرناک شرکت می کند و… . این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز که یقیناً شما را مجذوب خود خواهد کرد محصولی از استودیوی nobodyshot می باشد که توانسته امتیاز 4/7 از 5 را در گوگل پلی از آن خود کند و میلیون ها نفر را سرگرم.

دانلود بازی FootRock 2

ویژگی هی بازی FootRock 2 :

– توپ را باید به سمت دشمن خود شوت کنید!

– شوت کردن به سمت دسته های زامبی ها

– گیم پلی اعتیاد آور و متفاوت

– کاوش و کشف هرچیزی که به نظرتان برسد!

FootRock 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *