دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO 2 برای اندروید و iOS

به میدان جنگ وارد شده و در بین شلیک بی پایان دشمنان آن ها را در نقش یک تیرانداز ماهر از پای درآورید . در میدان جنگ برای مرگ رها شده اید , هم تیمی هایتان به شما خیانت کرده اند ولی نتیجه عمل شان را خواهند دید . شما باید تیمی از مزدوران ساخته و جنگی را برای انتقام علیه دشمنان تان راه بیندازید . Frontline Commando 2 یک بازی تیراندازی PVP و آنلاین می باشد که به طور رایگان در اختیار شماست هرچند می توانید برخی از آیتم ها را به طور رایگان در داخل بازی خریداری کنید . در این بازی یک زرادخانه بزرگ اسلحه با کلی مواد منفجره مختلف در انتظار دوستداران بازی های تیراندازی و اکشن هست که می توانند در ماموریت های مختلف از آن ها بهره ببرند . در نظر داشته باشید که اجرای این بازی تحت شرایط استفاده Glu Mobile است . آیا فکر می کنید یک تیم غیر قابل شکست دارید ؟ در این صورت در بازی های PVP آنلاین مهارت های تیراندازی خود را به چالش بکشید .

دانلود FRONTLINE COMMANDO 2 جدید

ویژگی های بازی Frontline Commando 2 :

– استخدام و آموزش سربازان و هدایت تیم نهایی خود به میدان جنگ

– انتخاب نیرو های منحصر به فرد  مانند تک تیرانداز و پزشک از بین اعضای 65 نفری

– رهبری تیم خود در 40 ماموریت عمومی و 13 مرحله چالش انگیز و همچنین مبارزات تک به تک آنلاین

– مبارزه در جنگ های آنلاین PVP

– مبارزه در 7 میدان جنگ با واحد های تک تیرانداز , متخصصان سلاح های سنگین , تانک ها , هلیکوپتر ها , هواپیماهای بدون سرنشین و …

– ارتقای قدرت شلیک خود در چندین کلاس و در سلاح هایی نظیر تک تیرانداز ، تفنگ های معمولی ، تفنگ ساچمهای و…

– استفاده از ابزار جنگی ویژه مانند هواپیماهای بدون سرنشین، نارنجک و RPG و …

– بهینه شده برای بازی در تبلت

FRONTLINE COMMANDO 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *