دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Galactic Crew – PC نسخه Early Access

Galactic Crew یک بازیگر فریبنده مانند بازی علمی تخیلی است که در یک کهکشان دور قرار می گیرد. شما بازی را به عنوان کاپیتان یک سفینه فضایی کوچک شروع میکنید، فقط تعداد کمی از اعضای خدمه و منابع محدود است. در طول سفر خود را از طریق فضایی، شما با تجار، معدنچیان، دانشمندان و دزدان دریایی بدنام ملاقات خواهید کرد. شما باید کالا و منابع خود را برای ارتقاء کشتی خود و تجهیزات بهتر برای شما و خدمه خود تجدید کنیم. تجهیز کشتی خود را با یک teleporter برای کشف انواع مختلف سیارات و سیاه چال زیرزمینی. با دانشمندان درباره کار خود، تجارت با بازرگانان، خلبانان نجات یافته، مبارزه با مهاجمان و جانوران حیله گر یا جمع آوری منابع برای ساخت آیتم های جدید صحبت کنید.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. همانطور که گفته شد گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Galactic.Crew.center

مشخصات بازی Galactic Crew:

نام بازی :  Galactic Crew

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار :2017

شرکت سازنده :Benjamin Rommel Games

منتشر کننده :Benjamin Rommel Games

سبک بازی :اکشن، استراتژیک، شبیه ساز، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Galactic Crew

  • 2 replies
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        نرم افزار DirectX و c++ redistributable رو نصب کنید .
        درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید .
        اگر درست نشد بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *