دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gangstar New Orleans v1.5.2b برای اندروید و iOS + مود

شهری با نام Orleans، شهری مرموز با ویژگی های فراوان. زیبایی، غارت، جنب و جوش، فساد و … یکی دیگر از شاهکارهای Gameloft منتشر شد! Gangstar New Orleans یک بازی بسیار زیبا در شهر Orleans، شهری بسیار بزرگ با دنیایی باز و آزاد. صدها ماشین و خودروی مختلف، اسلحه خانه های بسیار بزرگ با انواع مختلف اسلحه های جدید و سنگین و دنیایی به وسعت بی نهایت برای گشت و گذار و تجربه کردن خوشی ها و زشتی های این دنیا. به یاد داشته باشید که شما تمامی ابزارهای لازم برای تبدیل شدن به یک جنایتکار حرفه ای را در دست دارید. پس این گوی و این میدان! بازی Gangstar New Orleans از جمله بازی های سبک اکشن و ماجراجویی است که برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است. پیش از این نیز شاهد عرضه ی بازی هایی در این سبک نظیر سری بازی های  GTA بوده ایم. بازی هایی که گیم پلی بسیار قوی دارند و گیمر را تشویق می کنند تا با استفاده از ابتکار خود بازی را جلو ببرند.

سایر توضیحات: گانگسترهای مختلف، پلیس های رشوه گیر، گروه های کوچک آشوب طلب و … همه و همه دراین بازی بسیار زیبا در انتظار شما هستند و شما؟؟؟ شما جزو هیچ یک از این گروه ها نیستید و هیچ وجه اشتراکی با آنها ندارید. اما هدف این بازی، تبدیل کردن شما به جنایتکارترین آدمهاست. همه چیز در اختیار شماست و باید در این بازی به هر نحوی به این هدف نایل شوید. گروه تشکیل دهید، از اسلحه های مختلف استفاده کنید، رشوه بدهید و … تا همه از قدرت شما حیرت زده شوند.

بازی Gangstar New Orleans جدید

ویژگی های اصلی بازی:

بازی به صورت دنیای باز و بدون محدودیت

قابلیت تشکیل گروه گانگستری و انجام ماموریت های مختلف

مناطق جدید را فتح کنید… از منطقه خود دفاع کنید و منابع جدید به دست بیاورید

گرافیک بسیار زیبا همراه با جزئیات بسیار زیاد

وجود اسلحه های متنوع

صداگذاری بسیار حرفه ای و شبیه سازی جنگ های گانگستری

گیم پلی بسیار زیبا

و …

Gangstar New Orleans

به روز رسانی :

1396/11/21 نسخه جدید اضافه شد.
  • 10 replies
    1. محمد says:

      من پوشه ای که اولش .com داره رو در مسیر android obb کپی کردم وقتی وارد بازی میشم مینویسه به طور کامل دانلود شده روی ok بزنید و بازی رو شروع کنید ok میزنم مینویسه ورژن جدید موجوده باید آپ کنی

      پاسخ دادن
    2. محمد says:

      زمانی که وارد بازی میشم پیغام میده که نسخه جدید وجود داره و باید آپدیت کنم بعد از طریق بازی با قند شکن وارد پلی استور میشم گزینه آپدیت نداره و فقط open و uninstall داره، لطفا راهنمایی کنید!

      پاسخ دادن
    3. حامد says:

      سلام من دانلود کردم ولی یه اخطاری میده که میگه اوکی کنید ولی من اوکی میکنم از بازی میاد بیرون چرا؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *