دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ghostly Horizon – PC

Ghostly Horizon عنوان یکی از بازی های پرطرفدار سبک اکشن و ماجرایی است که در سال 2018 توسط کمپانی بازی سازی Ghostly Horizon Dev ساخته شده است. این بازی دارای محیطی جذاب و جالب است که هر پلیری را می تواند مجذوب خود کند. محیط گرافیکی این بازی بر خلاف این که چندان طبیعی به نظر نمی رسد ولی تا حد امکان سعی شده است که جزئیات فراوانی در آن گنجانده شود. کمپانی بازی سازی Ghostly Horizon Dev در سالهای آتی با تولید عناوین زیادی از بازی ها در سبک های مختلف باعث شده تا علاقه مندان خاص خود را مجذوب گیم پلی بازی های خود کند. این کمپانی در نشست های بین المللی نقد و بررسی بازی ها که هر سال برگذار می شود توانسته افتخاراتی را نیز کسب نماید. بازی معرفی شده دارای گیم پلی سبک و ساده ولی دوست داشتنی است. اگر شما نیز دوستدار این سبک از بازی ها هستید پس پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این بازی زیبا را از دست ندهید.

سایر مشخصات بازی: جهان در افق شبح یک سیاره گرد (کروی) با ناوبری کاملا آزاد و باز است. هیچ مرزی یا محدودیتی برای حرکت بازیکن وجود ندارد. سیاره دارای چرخه شبانه روزانه با یک خورشید و دو قمر همراه با انواع بیوم، از جمله: کویر، جنگل، جنگل، جنگل، دریاچه و غیره است. همه بازیکنان مقدار مشابهی از آمار دارند. مهم این است که چگونه آنها را با توجه به سبک بازی خود تخصیص دهید. بسته به تخصیص شما از آمار شخصیت شما ویژگی های تنظیم مانند سرعت حرکت، ارتفاع پرش، زمان خنک کننده، مدت زمان اثر، و غیره است. این همراه با انتخاب عناصر طلسم عاقلانه در طول بازی برای سازگار با playstyle شخصی شما چیزی است که به شما می دهد تا در این نبرد پیروز شوید.

Ghostly.Horizon.center

مشخصات بازی Ghostly Horizon:

نام بازی :  Ghostly Horizon

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Ghostly Horizon Dev

منتشر کننده : Self Publishing

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Ghostly Horizon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *