دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Give It Up 3 v1.0.8 برای اندروید + مود

Give It Up! 3 محبوبیت بازی های Give it up بر کسی پوشیده نیست. اکنون نسخه سوم این بازی جذاب و زیبا و دوست داشتنی عرضه شده است. در این بازی موزیکال و دوست داشتنی باید به یک حباب شاد و خوشحال کمک کنید تا از مسیرهای مختلف عبور کند. در این نسخه که چالش ها بسیار سخت تر شده است همه محدودیت های شما را به چالش می کشد تا از پس همه آنها برآیید. با افزایش ریتم بازی و تند شدن آن، جایگاه خود را افزایش دهید. سه راه بیشتر ندارید! بپرید یا له شوید یا کلا بی خیال بازی شوید! صفحه تلفن همراه خود را لمس کنید تا حباب را کنترل کنید. اگر فکر می کنید بازی ساده است پس زمان را از دست ندهید و وارد بازی شوید!

سایر مشخصات : این نسخه از بازی Give it up بسیار تا بسیار دشوار می باشد. البته به این نکته توجه کنید که بازی بسیار ساده و روانی می باشد زیر فقط به یک انگشت نیاز دارید! تجربه یک بازی کاملا نو و سه بعدی خیالی با صداهای بسیار جذاب و موسیقی خیره کننده را داشته باشید. حالت PVP بازی را امتحان کنید تا ببینید چه کسی آخرین خنده ها را داشته است! بازی Give It Up! 3 با گرافیک و طراحی سه بعدی و زیبای سیاه و سفید توانسته به خاص بودن این بازی بیافزاید. این نسخه هم به مانند نسخه های سابق این بازی که ده ها میلیون کاربر دارد محصولی از استودیوی Youzu Stars می باشد که به تازگی عرضه شده و اکنون در اختیار شماست.

دانلود بازی Give It Up 3

ویژگی های بازی Give It Up 3 :

– گیم پلی ساده و اعتیادآور و البته دشوار!

– قابلیت رقابت با دوستان خود در حالت PVP

– ریتم بازی را در دست داشته باشید تا پیروز شوید!

– کافیست ثانیه ای حواستان را از ریتم بازی دور کنید تا شکست بخورید!

– گرافیکی جذاب و متفاوت با صداهای فوق العاده

Give It Up! 3

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *