دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Global Soccer Manager 2018 – PC

Global Soccer Manager 2018 در بازی بسیار جذاب و مهیج Global Soccer Manager 2018 برای شما هیچ محدودیت و مرزی وجود ندارد و تمام دنیا محلی برای بازی و توپ زدن شماست! آیا دوست دارید که به یکی از لیگ های برتر کاستاریکا یا اوگاندا و یا هرجای دیگری دست یابید؟ این انتخاب به شما بستگی دارد که چه لیگی را برگزینید! البته این حق انتخاب را هم دارید که یکی برترین و بهترین تیم های دنیا را برگزینید و با آن به پیروزی های بزرگ دست پیدا کنید. تیم شما به مدافعی جدید نیاز دارد؟ به دقت به اطراف خود نگاه کنید. شاید بهترین ستاره فوتبال در نیجریه یا کره در حال بازی کردن است و این شما هستید که باید بهترین ها را انتخاب کنید و به خدمت تیم در آورید.

سایر مشخصات : اگر به دنبال چالش های جدید و بزرگی هستید باید همه کارهای موجود در دنیا را بررسی کنید و برگزینید. در بازی Global Soccer Manager 2018 شما باشگاه خود را تشکیل می دهید و وارد رقابت ها می شوید. می توانید در 210 کشور مختلف تیمی را انتخاب کنید. این بازی جدید گیم پلی متفاوت و جدیدی را ارئه کرده است. شما می توانید بازی های کلاسیک را انتخاب کنید و برگزار نمایید. به صورت دوره ای آپدیت های مختلفی برای بازی های کلاسیک ارائه می شود که می توانید بازی هایی جدید را تجربه کنید و از آنها لذت ببرید و خاطرات خود را زنده کنید. اگر علاقه مند به فوتبال و باشگاه داری هستید این شبیه ساز بی نظیر را از دست ندهید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Global.Soccer.Manager.2018.center

مشخصات بازی Global Soccer Manager 2018 :

نام بازی : Global Soccer Manager 2018

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 6Apr, 2018

شرکت سازنده : gsmpcgame”,”globalsoccermanager

منتشر کننده : gsmpcgame

سبک بازی : شبیه سازی، استراتژیک، ورزشی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Global Soccer Manager 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *