دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gold key – PC

Gold key, موجودی مرموز ربوده شده محبوب ما قهرمان است. ابتدا ما باید 20 آزمون را تحویل دهیم، تنها پس از آن هیولا دختر را آزاد خواهد کرد. با هر بار، تست پیچیده تر و پیچیده تر می شود. به شخصیت اصلی کمک کنید تا تمام محاکمات را منتقل کنید و عزیزان خود را نجات دهید! در بازی گاهی اوقات شما باید آزمایش کنید که منطقی فکر کنید، و گاهی اوقات گذر به هیچ منطقی بستگی ندارد. اگر به دنبال یک بازی محبوب و فکری هستید این بازی مطابق علاقه و سلیقه ی شما خواهد بود موجود زیبا و دوست داشتنیه این بازی به شما کمک خواهد کرد که پا به دنیای پر رمز و راز او گداشته و حس هیجان را تجربه کنید این بازی در عین محیط ساده و سرسبز و شگفت انگیزش نیازمند تامل تفکر و تحلیل های فراوان می باشد.

سایر مشخصات بازی: مناسب برای تمامی سنین اعم از کودکان و بزرگسالان. محیط گرافیکی این بازی بسیار روان و ساده بوده و بازی در این محیط بسیار جالب و نشاط اور خواهد بود. این بازی تاکنون مورد استقبال بسیاری از کاربران از کشور های مختلف قرار گرفته است و تاکنون بیش از میلیون ها نفر این بازی را نصب اجرا و تایید کرده اند. در این بازی شما محیط ها و شرایط فکری مختلفی را در زمان های متفاوت تجربه خواهید نمود. بنابراین نصب این بازی به تمامی رده های سنی توصیه می شود.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز را مطالعه کرده باشید*

Gold.key.center

مشخصات بازی Gold key:

نام بازی: Gold key

شرکت سازنده: Primitive Studio

منتشر کننده: Primitive Studio

سال انتشار:2017

ژانر بازی: فکری

نوع فایل: iso

لینک مرتبط :steam

Gold key

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *