دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Goo Saga v1.21 برای اندروید و iOS

Goo Saga یکی از بازی های پلت فرم جدیدی است که بازیکنان باید یک موجود الاستیکی به نام گوو را در طول سفری خطرناک و پر ماجرایی هدایت کنند تا در نهایت هدف مرموز آفرینش خود را کشف کند . آیا موفق خواهد شد ؟ در طول این بازی پازل های مختلف , تله های مرگبار و ارتش خطرناکی از دشمنان در آزمایشگاه زیر آبی در انتظار شما خواهد بود تا هر جور که شده شما را متوقف کنند . Goo Saga از طرف تیم کوچکی از طراحان بازی توسعه داده شده است و این گروه هر چه بیشتر در تلاش هستند تا بازی های با کیفیت و سرگرم کننده ای را با تجربه های به یاد ماندنی در اختیارتان بگذارند . این بازی تمامی ارزش بازی های platformer را در بر میگیرد . ترکیبی از بازی های ماجرایی و پازلی و به علاوه رئیس های چالش انگیز در انتظار شما خواهد بود .  Goo Saga یکی از بازی های پر طرفداری است که لایق به دریافت جایزه نیز شده است و دارای سبکی مشابه با بازی هایی مانند Leo’s Fortune , Red Ball , Rayman , Limbo , Badland , Nihilumbra , Typoman , Castle of Illusion و … می باشد .

دانلود بازی Goo Saga برای اندروید و iOS

ویژگی های بازی Goo Saga :

– وجود 3 حالت کششی مختلف در گوو

– 20 سطح، هر کدام در 3 حالت مختلف: Normal، Survival و Time Trial به علاوه 4 جنگ سرسخت با رئیسان حماسی (هر حالت نیاز به یک استراتژی متفاوت دارد)

– دارای فضای جذاب با گرافیک HD

– 18 ترانه موسیقی اتمسفریک

– 12 نوع دشمن ربات

– استفاده از کریستال ها برای افزایش توانایی های گوو

– 8 کاراکتر مختلف با قابلیت ارتقای توانایی ها برای کمک در ماجرا های گوو

– دارای دو پایان متفاوت

Goo Saga

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *