دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی GORDON RAMSAY DASH v2.5.7 برای اندروید و iOS + مود

GORDON RAMSAY DASH شما در این بازی جذاب به سراسر جهان سفر خواهید کرد و مهارت های خود در زمینه آشپزی را تقویت کرده و رستوران منحصر به فرد خودتان را تاسیس خواهید کرد. شما GORDON RAMSAY  یک آشپز مشهور هستید که این بازی جذاب و هیجان انگیز و خوشمزه را شروع می کنید. در طول سفر خود سعی کنید تمام نکات آموزنده را یاد بگیرید تا رستوران GORDON RAMSAY را تاسیس کنید و به فردی موفق و مشهور در زمینه آشپزی تبدیل شوید. در طول سفرهای خود که از مهارت های آشپزیتان استفاده می کنید و بهره می برید، باید با سایر رقبا و آشپزها در سراسر دنیا به رقابت بپردازید تا اینکه بتوانید به مراحل بالاتر صعود کنید.

سایر مشخصات : شما در این بازی قادرید آشپزهای خود را به هر شکل و شمایلی که می پسندید درآورید و شکل دهید. همچنین از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این بازی جذاب این است که شما این توانایی را دارید که با جمع آوری نکات منحصر به خود و فروش این اطلاعات و دستورالعمل ها به دیگران، امتیاز و رتبه خود را افزایش دهید و جایگاه تان را بهبود بخشید. این بازی به صورت رایگان می باشد اما اگر تمایل به داشتن وسایل و تجهیزات بهتر و پیشرفته تر داشته باشید می توانید آنها را خریداری کنید. این بازی جذاب و خوشمزه و دوست داشتنی محصولی از شرکت Glu می باشد که میلیون ها نفر در سراسر دنیا را سرگرم خود کرده است.

دانلود بازی GORDON RAMSAY DASH

ویژگی های بازی GORDON RAMSAY DASH :

– این بازی به صورت آنلاین می باشد

– استفاده از دستیاران و کمک هایی که می توانند شما را در امر آشپزی کمک کنند

– یادگیری نکات آشپزی در کنار مهارت های رقابتی

– داری جلوه های صوتی و تصویری ویژه در طول بازی

GORDON RAMSAY DASH

به روز رسانی :

96/08/04 آخرین نسخه اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *