دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Grand Prix Story 2 v1.9.0 برای اندروید و iOS + مود

Grand Prix Story 2 بازی Grand Prix Story 2 یک بازی از سبک بازی های شبیه سازی و مدیریتی و Racing است که نسخه دوم آن بعد از محبوبیت نسخه یک آن به تازگی برای علاقه مندان منتشر شده است. یک گاراژ فوق حرفه ای برای خود داشته باشید و مدیریت تیم اتومبیل رانی خود را به عهده بگیرید. تیم شما تنها به رانندگان ختم نمی شوند. شما باید مکانیک، مربی تعلیم دهنده رانندگان و رانندگان حرفه ای را استخدام کنید تا بتوانید در مسابقات با قدرت هرچه تمام تر شرکت کرده و پیروز شوید. همچنین میتوانید ظاهر ماشین های خود را تغییر داده و از داشتن ماشین های مسابقه ای زیبا لذت ببرید. مدیریت مسابقات بر عهده شماست. مسابقه دهید و جوایز را از آن خود کنید تا بتوانید با درآمد حاصل گاراژ و تیم پشتیبانی خود را بیش از پیش تقویت کنید. از دیدن مسابقه رانندگان خود لذت ببرید چرا که این امکان وجود دارد تا رکورد سرعت را بشکنند و برای تیمتان افتخار آفرینی کنند.

سایر توضیحات : از سوخت نیتروژنی در طول مسابقات غافل نشوید و با استفاده از آن سرعت خود را چند برابر کنید و از حریفان پیشی بگیرید. برای حرفه ای تر شدن رانندگان خود پول خرج کنید و با استخدام مربیان حرفه ای مهارت آن ها را در طول مسابقات افزایش دهید. بازی مهیج Grand Prix Story 2 با گرافیک پیکسلی و گیم پلی ساده اش طرفداران بسیاری دارد که توسط استودیو بازی سازی Kairosoft Co.,Ltd ساخته شده و از طریق مارکت اندرویدی گوگل پلی برای کاربران اندرویدی به صورت رایگان منتشر شده است. شما هم قادرید بازی مهیج و شبیه سازی Grand Prix Story 2 را با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و بازی کنید.

Grand.Prix.Story.2.center

ویژگی های بازی Grand Prix Story 2 :

 – گیم پلی ساده و قدیمی و اعتیاد آور

 – امکان مدیریت گاراژ شخصی

 – امکان رقابت به صورت آنلاین با سایر رقیبان در سراسر دنیا

 – صداگذاری مهیج در طول مسابقه

 – امکان استخدام مربی برای رانندگان

Grand Prix Story 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *