دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Greek Warriors Castle Defence v4.5 برای اندروید + مود

Greek Warriors Castle Defence حال زمانی فرا رسیده است که مدت ها منتظر آن بوده اید! شگفت انگیزترین بازی شبیه سازی اکنون منتشر شده است. در بازی Greek Warriors : Castle Defence سربازان و قرارگاه نظامی منتظر حضور و خدمت رسانی شما هستند. دفاع از قلعه های خود با بهترین سربازها و رزمندگان بسیار هیجان انگیز خواهد بود. برای زنده ماندن و بقا به مبارزه بپردازید و از این هیجان و چالش لذت ببرید. رمز موفقیت شما در این بازی تقویت زیر ساخت ها و تجهیزات نظامی خود و استفاده از هوش و ذکاوت و خلاقیت تان می باشد.

سایر مشخصات : بازی Greek Warriors Castle Defence ساعت ها جذابیت و ماجراجویی را تجربه کنید. از جنگ نیروها لذت ببرید. ارتش خود را تقویت کنید و محل های مناسب و درخور را برای ضد حمله انتخاب کنید و دست به حمله بزنید. بنابراین از چالاکی و توانایی های خود برای پیروزی در نبردهای بی نهایت استفاده کنید. در حالت آفلاین این قابلیت فراهم شده است که به صورت چند نفره به نبرد بپردازید و در سطوح بالاتر از سربازان و تجهیزات پیشرفته تر استفاده کنید. این بازی فوق العاده متفاوت محصولی از استودیوی Awesome Action Games می باشد که توانسته انقلابی در بازی های تلفن همراه ایجاد کند.

Greek.Warriors.Castle.Defence.center

ویژگی های بازی Greek Warriors Castle Defence :

– دارای محیط نبرد شگفت انگیز

– گیم پلی اعتیادآور و متفاوت

– دارای کنترل های روان و آسان بازی

– تنوع بسیار زیاد سربازان و نیروهای با قدرت

– گرافیک سه بعدی جذاب

Greek Warriors Castle Defence

به روز رسانی :

1396/12/12 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *