دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Grepolis Divine Strategy MMO v2.153.1 برای اندروید و iOS

Grepolis Divine Strategy MMO هیجانی بزرگ در زمان Grepolis ها را شروع کنید. این بازی در زمانی قدیم در یونان اتفاق میافتد. در حالی که شرایط بسیار عادی بوده و مردم به زندگی خود مشغول بودند ناگهان عده ای قصد حمله به شهر را کرده و امنیت و آرامش افراد با خطر مواجه شده است. همه نگران بوده و برای نجات جان و مال خود از شما کمک خواسته اند. شجاعانه وارد شهر شوید و امپراطوری خود را در بزرگترین سرزمین رویایی در دنیایی خیالی بسازید و حکمرانی کنید. ارتش خود را تشکیل دهید و آن ها را آموزش دهید. خود را برای دفاع از حملات دشمنان آماده کنید و با قدرت تمام برای شکست هرچه سریعتر متجاوزان اقدام کنید.

سایر مشخصات : این بازی مهیج که به صورت رایگان ارائه شده است ،حس هیجان نبرد در کنار قهرمانانی همچون leondias hercule .andromeda .helen که هرکدام قدرتی منحصر به فرد در نبرد و جنگجویی در خون خود دارند، را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این بازی هیجانی را آغاز کرده و با دوستان خود در سراسر جهان به رقابت بپردازید. در آغاز امپراطوری خود را قدرتمندانه تشکیل دهید تا در مراحل بالاتر با قدرتی بیشتر دشمنان خود را شکست دهید. در چالش های مهیجی که در مراحل مختلف بازی ارائه شده است شرکت کرده و با پیروزی و شکست دشمنان از قدرت بی نهایت خدایان سرزمین رویایی خود استفاده کرده و توانایی های خود را چند برابر کنید.

Grepolis.Divine.Strategy.MMO.center

ویژگی های بازی Grepolis-Divine strategy MMO :

– طراحی گرافیکی زیبا و جذاب

– جلوه های صوتی گیرا و جذاب

– شروع بازی از یک مرحله بسیار ساده تا پیشرفت در مراحل حرفه ای

– قابلیت نبرد با رقبا و دشمنان با قدرت های منحصر به فرد در جنگجویی از سراسر جهان

– دسترسی به چیدمان های ارتش جنگی با بیش از 27 نوع تنوع در توانایی و چیدمان

– قابلیت استخدام و بکارگیری قهرمانان مشهور قرون وسطی

– قابلیت ساخت شهر رویایی با بیش از 13 نوع معماری مختلف

– رقابت با دوستان در سراسر جهان

Grepolis Divine Strategy MMO

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *